Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Kajsan: Bonti säljer fleeceklädslar för 750 :-

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy

Ville ha brun Men kan nog överväga en sand hehe.. skulle matcha min OiOi jag la undan till i morgon

Noas mamma skrev 2008-08-08 19:40:06 följande:
    Åh vad gulligt av henne var sugen på en i gult men rött blir kanon snyggt endå! Vilken färg va du sugen på??
  • FinalFantasy

Den med typ beige botten och svart mönster på totally lovely! Velade mellan den och en svartvit men den vann!

Noas mamma skrev 2008-08-08 20:28:03 följande:
    Åh vilken av deras OiOi la du undan?? Stod och spanade på dom när jag köpte klädseln! Jag tycker att Bonti har bra utbud på väskor iallafall dom gångerna jag varit inne.. 'jag måste säga att jag blev sugen på att ringa bonti och kolla om dom har en i orange hemma byta den röda mot orange humm funderar.... Fast jag har ju en röd åkpåse så... matchar kanske bäst om jag behåller den röda! *tänker så de ryker* Nån som vill säga sitt RÖTT VS ORANGE
  • FinalFantasy

Tyo bonti har flesta färgerna

Lille Mammsen skrev 2008-08-08 20:48:40 följande:
    ar ej läst...menar du lock till bugaboo skötväskan??? Färger? Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
  • FinalFantasy

Du skulle komma till mig idag *läste i min inkorg* så bra minne har vi!

Noas mamma skrev 2008-08-08 20:34:18 följande:
    Grå
  • FinalFantasy

Dunno, denna vecka? Stod inget och frågade inte

Min vill ha väska: www.koki.nu/pub_images/medium/oioisandmoroccanhobo_230.jpg

Noas mamma skrev 2008-08-08 21:14:36 följande:
    Haha ja jag vet! vadå dåliga jag kom på de nu när jag badade noa men va tusan haha. Och nästa vecka kommer dom och byter mitt golv så jag kan kanske komma förbi dig efter det när det passar Vet du föresten hur länge dom skulle han denna rea på klädslarna? eller varför dom har den? jag brydde mig inte om att fråga blev bara glatt överaskad
  • FinalFantasy

Vad har jag missat för gecko?

• FinalFantasy

14000? kom jag inte upp i med min cam trots vinterhjul, klädslar och alla jävla tillbehör haha vad gjorde jag för fel?

Noas mamma skrev 2008-08-08 22:50:08 följande:
    FinalFantasy, www.blocket.se/vi/17456930.htm Det är den billiga geckon Av nån muppig anledning kan jag inte citera längre :-/
  • FinalFantasy

Kommer det ut nån syskonvagn nästa år? Oskyldig

• FinalFantasy

Ja paketpris! De behöll camen!

Noas mamma skrev 2008-08-08 23:01:03 följande:
    FinalFantasy, Frågan är inte vad du gjorde för fel Vad fan gjorde dom för fel?? Hur lyckas man lägga ut 14.000 på en gecko?? Undrar om de ingick en cameleon i de priset
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14