Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Jepp

galgbacke skrev 2008-08-12 21:02:25 följande:
          "Bugaboo USA Model"Hahahahahahahahahaha!  Det är väl en gammal rollerbug?
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy
    Lille Mammsen skrev 2008-08-13 14:36:55 följande:
    Jag finns i stockholm & jag skulle EJ kunna rulla min Bugga utan vinterhjulen...behövs ju inte alltid/hela vintern...men iblad kommer det mycket snö här...men skulle jag bo i typ city så kanske dessa ej behövs?
    Jag bor i stockholm med och aldrig behövt mina vinterhjul Och går ju tom i skog och mark med hunden? Så är nog olika
  • FinalFantasy

Jag har ägt Emmaljunga, Brio, Cango, Teutonia, BT osv.. men ingen har varit lika trevlig att köra som Bugaboo! Helt klart värt de extra slantarna Och kan säga att jag var emot Bugaboo för det just var en modevagn men blev helt såld när jag provkörde den

• FinalFantasy
    Stormis skrev 2008-08-20 14:01:43 följande:
    Min erfarenhet när man inte får svar är att de sålt varan, men inte orkat ta bort annonsen. Väldigt tröttsamt! Å andra sidan, när jag köpte min vagn ringde jag samma morgon som den kom ut, talade in medd och blev uppringd ca 4 h senare! Då hade hon glömt sin tel i jackan...
    hahaha
  • FinalFantasy

Jag är nedstämd, måste kanske sälja min bugga

• FinalFantasy
    thj skrev 2008-08-20 17:05:20 följande:
    Näää varför?Kram
    För ingen vill ligga i den Min lilla har blivit en famnpotatis och därimellan älskar hon åka systers race Och man ser lite galen ut om man går med tom vagn på stan
  • FinalFantasy
    thj skrev 2008-08-20 17:08:50 följande:
    Okej men du tror du inte hon komer att vilja åka i den snart igen då?Kramiz
    Hon tycker race är roligare Försöker man flytta henne till sin egen blir hon förbannad hon har dålig smak måste ärvt av sin far, inte mig!
  • FinalFantasy
    mamma2003 skrev 2008-08-20 17:24:16 följande:
    Har du testat att vända sittdelen framåt så hon ser lite? Ibland hänger de upp sig på småsaker de små huliganerana
    Framåt bakåt uppåt neråt vinklat åt alla håll men ICKE!
  • FinalFantasy

Kan inte bugaboo komma med en syskonvagn typ.. lagom till.. april-maj?

• FinalFantasy
    luttelin skrev 2008-08-21 09:55:15 följande:
    Idag ska jag åka iväg och kolla på denna vagn, www.blocket.se/vi/17663059.htm... Vad ska jag titta efter? Finns det ngt märke eller nåt så man vet att det är en -08:a? Är 5000:- ett vettigt pris? Ligger ute för 6000:- men de var villiga att diskutera priset...
    Kolla på chassit så står det tillverkningsmånad under insatsen på själva ramen under Man ser på bild att det är nya chassit för den har knäppen istället för skruvar. 5000 är bra pris tycker jag.
  • FinalFantasy
    mamma på vift skrev 2008-08-21 13:18:43 följande:
    då e den såld redan var en cam med brun sittdelsbas + varukorg och sand topp för 3500 kr!!! Så någon har gjort ett klipp
    sjysst
  • FinalFantasy

Lokatt dissar min ide om att bygga en egen bugaboo syskonvagn Tänkte ta två singlar, stålla dem brevid varandra och slå ihop chassin med buntband Man får väl undvika rulltrappor ramp mm bara

• FinalFantasy

Jag vet en som vill ha en ram *fniss*

luttelin skrev 2008-08-21 18:41:54 följande:
    Nu är jag oxå Bugabooägare! Blev vagnen i annonsen.. fick den för 5500:-. Frågan är bara vad jag ska göra med den extra "ramen" och sufletten. Vad kan man sälja de för? För det är ju inget jag behöver ha kvar....Vill ju gärna byta min sittdelsbas oxå. Har en röd & vill ha en grå som varukorgen.
  • FinalFantasy

Alltså.. vi blev hotade att vi skulle bli polisanmälda när min sambo bad en returfraktsedel för vi skulle skicka tillbaka en del vi inte ville ha Vi beställde fyra delar till vår bugga (klädsslar) men vill skicka tillbaka vår suflett då vi fått en uppsydd av mamma på vift och han mailade och bad returfraktsedel och då skrev dom att de skulle polisanmäla oss för HAN inte la ordern utan jag fyllde i den men den skickades till hans namn. På vilka grunder? Sitter vi brevid varandra är det då fanimig inget olagligt Sorry men nu är jag förbannad!

• FinalFantasy

Nu åkte buggan på annons och jag lämnar denna tråd. Jag vill ALDRIG mer se en jävla bugga

Kram på er och tack för en trevlig snacktid.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14