Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Hm.. du får vänta *elak*

Billabong skrev 2008-08-05 21:06:54 följande:
    Nyfiken på var du har shoppat loss någonstans...? Och vad? Eller måste vi vänta tills varorna komit och hamnar i bildtråden?Kajsan: Länkar du in nya bildtråden i TS?
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • FinalFantasy

ÅH sitter och kollar nätet och vill beställa en klädsel till Drog in en god mysig timlön igår på jobbet så är värd det!

• FinalFantasy

Jag har brun sand och mörkgrå bas har svart brun och rosa toppklädsel samt pffwhite på väg Så nått annat?

Kajsan skrev 2008-08-06 08:27:03 följande:
    Ja gör det! Vilka färger står det mellan?
  • FinalFantasy
    Kajsan skrev 2008-08-06 08:42:14 följande:
    Självklart denim! Sååå snyggt till sand och brun bas Min favvo nu
    Jag är inte så mycket för denim men sett den på stan och jo den är snygg men inte för moi
  • FinalFantasy
    Shoegirl skrev 2008-08-06 10:11:49 följande:
    Röd!Den är toksnygg. Och vad ska man annars ha till jul?
    Ja! Måste ha röd offwhite till jul Hihihi
  • FinalFantasy

De flesta säger ju att det ärcker med kläder ej haft bugaboos egna så jag kan inte säga mer än så

hallonsoda0 skrev 2008-08-07 08:59:39 följande:
    jag måste fråga er erfarna mammor en grej som är lite OT. Räcker det att ha vanliga kläder på bebisen när man har den i åkpåse på vintern? eller ska man ha någon tunnare typ fleece overall? Är bugaboos åkpåse bra?
  • FinalFantasy
    mamma2003 skrev 2008-08-07 12:44:56 följande:
    De måste skämta! Vem pröjsar så mycket för en sketen filt, om så Bugaboo-loggan skulle vara i äkta guld?
    nej fy fan
  • FinalFantasy
    Shoegirl skrev 2008-08-07 13:32:41 följande:
    Äsch! Vad trist! Nu är det iaf relativt klart att sambon ska till Kalifornien i slutet av oktober.Får se vad jag vill ha då
    *blink blink*
  • FinalFantasy

Var inne på bonti idag för de rear fleecetoppklädslar för 750 men hittade inte den färg jag kunde tänka mig Däremot en OiOi som var så bedårande söt! Hihi de la undan den åt mig till i morgon för måste flytta pengarna till kortkontot Helsnällt!

• FinalFantasy

slma: Gul, sand, grön, svart och nån till.. tror det var orange eller rött Hon rotade i lagret åt mig.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14