• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • NovJenny

Hej!

Vad tycker ni är ett lämpligt pris på en begagnad toppklädsel?

• Kajsan
    NovJenny skrev 2008-06-16 12:28:25 följande:
    Hej! Vad tycker ni är ett lämpligt pris på en begagnad toppklädsel?
    Det beror helt på om det är canvas eller fleece, vilken färg, skick etc.
  • fröken ida
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-16 11:09:05 följande:
    www.kiwikidsgear.com  i USA men då riskerar man tull och så finns happybags.co.uk/categories.php i England fast då är det inte jättebilligt bara drygt en hundralapp på JuJu Be all billigare än i Sverige men då tillkommer inte nåt som tull
    Tack! Då ska jag tipsa henne om de sajterna
    Älskade Edvin
  • NovJenny
    Kajsan skrev 2008-06-16 12:31:51 följande:
    Det beror helt på om det är canvas eller fleece, vilken färg, skick etc.
    Okej, jag skulle vilja ha en fleece sand så jag kikar runt lite men svårt att veta vad ett bra pris är.
    Ska sedan köpa allt i canvas men vill ha lite variation innan.
  • Fröken Småland

Jag skulle inte ge mer än 500:- om den är i fint skick. Fleecepriserna har sjunkit rätt bra på sistone. Fast jag är liiite snål . För canvas skulle jag kunna betala 650:- om den är i fint skick. Just nu går det trögt på försäljningsmarknaden så det är köparens tid .

• Fröken Småland
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-16 11:09:05 följande:
    www.kiwikidsgear.com  i USA men då riskerar man tull och så finns happybags.co.uk/categories.php i England fast då är det inte jättebilligt bara drygt en hundralapp på JuJu Be all billigare än i Sverige men då tillkommer inte nåt som tull
    Jag köpte tre Skip*hop Saddlebags för 800:- inkl frakt utan risk för tull. Helt OK .
  • sweetlina

från vilken affär var det då? är de säkert att de ej tar tullavgifter då lr om man skulle köpa sig en skötväska tex?

mamma2003 skrev 2008-06-16 13:35:38 följande:
    Jag köpte tre Skip*hop Saddlebags för 800:- inkl frakt utan risk för tull. Helt OK .
  • molly 81

Nu har jag med en Bugga! Jag som innan var emot, tyckte det var lite snobbigt och att de så konstiga ut *rodnar*

Lite konstiga tycker jag fortfarande de är, men så skön att köra, och det överväger allt kan jag säga, vilken ENORM skillnad mot cityjeten!

Tack för alla tips och råd jag fått av er här inne! Guld värda! Får man fråga mer om det skulle vara något?! *ler*

Nu ska vi ut och provrulla! (men det börjar visst regna?!)

Kram till er alla!

Emma med sin svarta fiiiiina Gecko!

• LillaMiss Piggy

Ni som har skickat tillbaka er chassi till Bt hur lång tid fick ni vänta tills ni fick den nya??
    Jag har bf på måndag

• myHappiness

LillaMiss Piggy skrev 2008-06-16 14:23:54 följande:

Ni som har skickat tillbaka er chassi till Bt hur lång tid fick ni vänta tills ni fick den nya??Jag har bf på måndag
    En vecka tog det för mig, men då kom nationaldagen emellan, annars hade det nog varit under en vecka.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14