• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Kul i dag på Babyland.
    Jag står med min UJ och väntar på hjälp, bredvid står ett par och blir visade massor av vagnar av en försäljare.
    De kollar på 3 hjulingar och frågar då mig om Uj:n är bra till bäbis.
    Nja, sa jag, Urban är jättebra till större barn,men Bugaboo är bäst, fast den har de ju inte här.
    Försäljaren: Jag kan säga 100 skäl till att INTE köpa Bugaboo.
    Kul, ge mig ett exempel, sa jag.
    Nja...flinade försäljaren och dök på nån plastig Bugabookopia och fortsatte sin övertalningskapanj till föräldrarna.
    -Det är här orginalet med svängbara framhjul, hörde jag när jag gick.
    Hon demade då nån Brio Sing.
    Hmmm...

• Kajsan

Jag har kört Bee idag, för typ 5:e gången.
    Den har verkligen bara stått i hallen sen jag köpte den.
    Men idag var den en fröjd att köra och just nu vill jag INTE sälja den längre Den är sååå skön att köra ju!

• Emmsan

hohoooo gud va ni skriver orkar inte läsa ikapp juh :( puh idag har symaskinen gått varm hunnit ,med 4 sittdynor bara hålen för selarna kvar..helgen varit hektisk och annorlunda kan nu titulera mej som FRU jensen

• Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-06-15 22:17:33 följande:
    Kul i dag på Babyland.Jag står med min UJ och väntar på hjälp, bredvid står ett par och blir visade massor av vagnar av en försäljare.De kollar på 3 hjulingar och frågar då mig om Uj:n är bra till bäbis.Nja, sa jag, Urban är jättebra till större barn,men Bugaboo är bäst, fast den har de ju inte här.Försäljaren: Jag kan säga 100 skäl till att INTE köpa Bugaboo.Kul, ge mig ett exempel, sa jag.Nja...flinade försäljaren och dök på nån plastig Bugabookopia och fortsatte sin övertalningskapanj till föräldrarna.-Det är här orginalet med svängbara framhjul, hörde jag när jag gick.Hon demade då nån Brio Sing.Hmmm...
    haha! alltid något som piggade upp mig ur min depression
    hur kul som helst! 100 skäl? ojoj. jag skulle vilja se henne (?) ge 10
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    Emmsan skrev 2008-06-15 23:26:20 följande:
    hohoooo gud va ni skriver orkar inte läsa ikapp juh :( puh idag har symaskinen gått varm hunnit ,med 4 sittdynor bara hålen för selarna kvar..helgen varit hektisk och annorlunda kan nu titulera mej som FRU jensen
    grattis!
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Emmsan
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-15 23:30:49 följande:
    grattis!
    åhh tack känns heeeelt sjukt :) vi chockade alla som trodde de skulle på dop
  • Duntoffla
    Åh grattis!
    Älskade Noel
  • Lille Mammsen
    Vaaa??? Blev du FRU ihelgen oxå????????????????????????????
  • Smultronpaj

Jag är jättesugen på en Bee... Men har några frågor...

Hur mycket liggläge finns det?

Sonen är 4 månader. Jag har läst att Bee funkar från nyfödd, behövs det något särkilt för det eller fungerar sitsen som den är?

Hur är det med stöd för benen för en sådan liten kille? Hänger de bara ut i luften utanför sistsen?

• frollen
    Svar på #1144
    handtaget går att vicka lite fram och tillbaka, min vagn är helt ny och den är så oxå :) ..so don't worry.

x
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14