• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thessires

Så, nu har jag beställt en Bee med röd suflett Omgående leverans utlovades så jag har väl den i dagarna!!! Hoppas nu att jag och lilla Sanja blir lika nöjda som alla andra verkar vara..

• mallan brallan

Dis: Om du inte vill gå ner oskäligt mycket i pris bör du kanske ha is i magen till den 25:e iaf. Jag tror att det börjar sina i mångas kassor, dessutom e ju midsommar rätt snart oxå. Håll ut! Annars kommer du bli bitter över att du kunde ha fått mer för den.

• imsa

jo det har bb märkning. och ja dragkedjan till liggdelslocket är annorlunda jämfört med mina andra toppar...

och mamma 2003

Fru Indosaurie skrev 2008-06-16 00:44:45 följande:
    bugaboos klädsel har ju bugaboomärkning? vet inte vad du pratar om för dragkedja..liggdelslocket?
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

thj; hrm, svart verkar inte finnas i lager?

imsa skrev 2008-06-16 00:26:24 följande:
    oh jag ska genast beställa ett svart imorgon! måste ha! 
    ♥ nu är hon här ♥
  • Lille Mammsen

Japp,nu e jag nöjd! Hämtade igår upp ett par typ sprillans nya vintrehjul för 400:- & idag skall jag oxå hämta upp mitt PKT me den nya kompletta Ärt-Gröna Gecko klädseln...JIPPI!!!!

• Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-06-16 09:04:06 följande:
    Jätte Grattis!!
    Tjenixen! Jobbar du & ev ska in på simpleworld...som du alltid "råkar" göra Du kanske kunde kolla om dom har lock till bugaboo skötväskorna på rea? MVH
  • Fröken Småland

Förresten Bina; det var ju lite snack om din nya åkpåse och jag kan inte riktigt släppa det . Kollade igenom mina åkpåsar och alla som är lite äldre har ett hål för övre selbanden, och inga hål i ryggen, utan bara på sidorna. Till "mellanbenenremmen" var det väl ett hål? Minns inte säkert om det var ett eller två.

Däremot på de nyare modellerna så är det två hål till de övre selbanden, hål i ryggen och sidorna samt tre hål för "mellanbenenremmen".

Jag har flera av varje så det är bara fråga om den nyare eller äldre versionen. Ingen hybrid alltså! *puh, nu är det utrett, hatar lösa trådar*

• Amanda
    Lille Mammsen skrev 2008-06-16 10:37:30 följande:
    Tjenixen! Jobbar du & ev ska in på simpleworld...som du alltid "råkar" göra Du kanske kunde kolla om dom har lock till bugaboo skötväskorna på rea? MVH
    Hihi japp jag jobbar

När jag var där i förra veckan så hade de 3 st lock till Bugaboo skötväskorna, alla i grönt (den mörkare gröna).

• fröken ida

Lite OT men jag frågar ändå. Är det någon som beställt skötväskor från USA eller Storbritannien. Är det någon som har något bra tips på sajt som även shippar till Sverige. Håller på att hjälpa en kompis.

Älskade Edvin
  • fröken ida

Förutom Marcus Neiman då som jag redan känner till.

Älskade Edvin
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14