• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    molly 81 skrev 2008-06-15 18:16:10 följande:
    Pinnar och fästen?! Pris, och var hitta sådant?!
    Tror inte du behöver byta sufflettpinnarna (skelettet i suffletten) men däremot fästena. De kostar 90:- för två så det är överkomligt . Finns antagligen att köpa som reservdel i din butik, fråga! Annars vet jag att www.kidzshop.se har såna.
  • madebyinferno

Åååh här var det öde

Har fått nästan ett helt rum för mina vagnar och ett stort klädskåp för tillbehören - det ni

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Dis

Jag la ut min Bee på blocket igår för 4000 och ingen har svarat. Är det fel pris eller ska jag hålla ut, vad tror ni? Vill sälja den fort så jag kan beställa cammen.

• Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-15 17:29:31 följande:

Min Emmaljunga är såld! Imorgon inhandlas geckgon! JAA!! En fråga bara, de "klädslar" man kan köpa till camen, passar de på geckon med?!För jag ska ha en helsvart vagn, med gul åkpåse tror jag, men om jag någon gång blir sugen på att byta.. Men det är en hemlis, jag har lovat sambon att jag blir såå nöjd med en svart;)
    Jag har svart Gcko men beställde en till klädsel (GRÖN) hos 1klass!
  • Lille Mammsen
    Dis skrev 2008-06-15 20:28:02 följande:
    Jag la ut min Bee på blocket igår för 4000 och ingen har svarat. Är det fel pris eller ska jag hålla ut, vad tror ni? Vill sälja den fort så jag kan beställa cammen.
    Ajjjjab..... du glömde skriva "Ingen annons" typ!!
  • lindzay

hej!

en fråga ang buggaboo camelon

jag köpte en begagnad bugga camelon och undrar om det ska vara så att själva handtaget man håller i rör sig lite alltså man kan vicka det lite fram och tillbaka en liten bit ska det vara så eller ska det vara helt fast?

tacksam för svar

mvh linda

• Lourdes
    lindzay skrev 2008-06-15 20:53:25 följande:
    hej!en fråga ang buggaboo camelonjag köpte en begagnad bugga camelon och undrar om det ska vara så att själva handtaget man håller i rör sig lite alltså man kan vicka det lite fram och tillbaka en liten bit ska det vara så eller ska det vara helt fast?tacksam för svarmvh linda
    Så skall det vara!
  • Dis

Obs! Ingen annons! endast förfrågan av kunniga om skäligt pris!

Dis skrev 2008-06-15 20:28:02 följande:
  • mollan nu
    Dis skrev 2008-06-15 21:33:46 följande:
    Obs! Ingen annons! endast förfrågan av kunniga om skäligt pris!
    jag tror det är lite dyrt om du vill göra en snabb affär. Det är bara tänka vad du skulle ge för en begagnad bee själv
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14