• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Liinda83
    Smultronpaj skrev 2008-06-16 00:10:32 följande:
    Jag är jättesugen på en Bee... Men har några frågor...Hur mycket liggläge finns det?Sonen är 4 månader. Jag har läst att Bee funkar från nyfödd, behövs det något särkilt för det eller fungerar sitsen som den är?Hur är det med stöd för benen för en sådan liten kille? Hänger de bara ut i luften utanför sistsen?
    Bee har fullt liggläge.

Man kan köpa till babynest till nyfödda om man vill men det är inget måste.

Jag tror inte att benen hänger ut om din kille bara är 4 månader, min son är 16 månader och hans ben sticker ut lite om jag har sitsen på längsta läget.
  • imsa

oh jag ska genast beställa ett svart imorgon! måste ha! 

thj skrev 2008-06-14 09:50:22 följande:
    Tror detMörkgrå vet jagKramizz
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

förresten, finns det kopior på bb-klädslar?

inte för att jag är ett dugg intresserad men jag tror att min begagnade jag köpt är det. ngt konstigt är det med den jämfört med andra röda toppklädslar jag sett. den har annorlunda dragkedjsdragare (haha ni vet dom man tar tag i för att dra igen kedjan) och jag tycker den är väldigt ljus jämfört med andra röda.

det gör att jag är rädd att beställa rött paraflax och korg.

♥ nu är hon här ♥
  • imsa
    thj: när jag la paraflaxet i din varukorg och en annan pryl så fick jag inte se vad det kostar i frakt. är det fraktfritt?
    ♥ nu är hon här ♥
  • Smultronpaj
    Liinda83 skrev 2008-06-16 00:14:47 följande:
    min son är 16 månader och hans ben sticker ut lite om jag har sitsen på längsta läget.
    Okej. Det låter bra! Vi har ännu inte provsuttit någon...
  • Fru Indosaurie
    imsa skrev 2008-06-16 00:31:02 följande:
    förresten, finns det kopior på bb-klädslar? inte för att jag är ett dugg intresserad men jag tror att min begagnade jag köpt är det. ngt konstigt är det med den jämfört med andra röda toppklädslar jag sett. den har annorlunda dragkedjsdragare (haha ni vet dom man tar tag i för att dra igen kedjan) och jag tycker den är väldigt ljus jämfört med andra röda.det gör att jag är rädd att beställa rött paraflax och korg.
    bugaboos klädsel har ju bugaboomärkning?
    vet inte vad du pratar om för dragkedja..liggdelslocket?
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Fröken Småland
    imsa skrev 2008-06-16 00:31:02 följande:
    förresten, finns det kopior på bb-klädslar? inte för att jag är ett dugg intresserad men jag tror att min begagnade jag köpt är det. ngt konstigt är det med den jämfört med andra röda toppklädslar jag sett. den har annorlunda dragkedjsdragare (haha ni vet dom man tar tag i för att dra igen kedjan) och jag tycker den är väldigt ljus jämfört med andra röda.det gör att jag är rädd att beställa rött paraflax och korg.
    Aldrig hört talas om att det finns kompatibla kopior... Har du möjligen bild?
  • Mstery

Nån mer än jag som tycker att varukorgen är som ett svart hål? Väldigt svårt att hitta saker där

Jocelyn april -07, Nathaniel augusti -08, Bugaboo Cameleon juni -08
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-06-15 23:26:20 följande:
    hohoooo gud va ni skriver orkar inte läsa ikapp juh :( puh idag har symaskinen gått varm hunnit ,med 4 sittdynor bara hålen för selarna kvar..helgen varit hektisk och annorlunda kan nu titulera mej som FRU jensen
    Jätte Grattis!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14