Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara
    FinalFantasy skrev 2008-07-14 16:07:42 följande:
    I am in love svarta med stjärnor och matchande suflett med stjärnor på insidan så svävar jag på moln haha
    det enda som tar emot med dyna är ju att man måste använda selen för att den ska sitta bra. Mina stora barn har väldigt sällan sele Får helt enkelt vänta med dyna tills bebben vill ha sittdelen om sisådär ett år
  • modestyclara
    MGn skrev 2008-07-14 21:05:57 följande:
    Ahh...vi bor i lilla ystad o här finns ingenting =( ingen som vet någon nätbutik???
    Du kanske kan höra med mamma på vift ifall hon kan fixa?
  • modestyclara
    artan060914 skrev 2008-07-14 21:20:43 följande:
    Hej.Vet ni om det går att köpa reservdelar till buggan (cam)?Min "gröna del" till bromsen, vänster hjul har gått av.så när jag drar i handbromsen så låser den bara höger hjul...Förstår ni vad jag menar?Johanna
    kolla med THJ hon on någon vet!
  • modestyclara
    emming skrev 2008-07-14 21:30:25 följande:
    hejsan! funderar på att köpa en bugabbo cameleon (lr va den heter :) )men undrar, Ligger man bra när man ska sova i sittdelen? Kan man använda vagnen ända upp till ca 3 år lr blir den för liten?
    Jag har en tjej som fyller tre i augusti. Hon sover tom bra i geckon som är mindre än camen -så absolut inga problem att använda vagnen tills man inte behöver vagn mer.

Mina barn har sovit bra i sittdelen.
  • modestyclara
    Lisenlisen skrev 2008-07-14 21:55:53 följande:
    Vad tror ni om en Bee till en stor liten kille, ca 82 cm och 10 kg? Är den för liten för honom? Är det bättre att satsa på en Cam? Ska bara ha den som extravagn.Jätteglad för svar
    om du ska ha den typ liggande i bilen skulle jag köra bee annars skulle jag rek gecko om du kan få tag på någon... den lär dock ta över och bli förstavagn rätt snabbt
  • modestyclara

Jag tyckte jag hade en sån bra idé att sy överdrag till bumperbaren i jeanstyg men det skär sig ju med bugga-jeanstyget Måste köpa nya toppar tror jag

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14