Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

trullsa skrev 2008-06-27 16:54:17 följande:
    Mammsen: Jag hade exakt likadant på min gecko när liggdelen var på. Störde mej enormt på det. Påpekade det för affären där jag köpte den och dom sa att det skulle vara så, men det tror jag inte alls på. Har för mej att jag läste i en jättegammal bb-tråd på den tiden då många fler hade gecko, att det var ett problem många hade, man kan släppa ut lite luft ur bakhjulen så kan det bli lite bättre. Var själv inne på med min gecko att tillverka nån sorts distanser att sätta emellan för det är ju som att det är ett glapp mellan liggdel och där man klickar på den.
    Undrar nu om det är ett vanligt problem när dett gäller Gecko???? Men att behöva gå me halv tomma däck för att få liggdelen mer rak låter ju helt sjukt
  • Lille Mammsen
    Svar på #2429
    modestyclara skrev 2008-06-29 19:55:51 följande:
    Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho! Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?Kan inte ni börja THJ? Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)
    GRATTIS!!! Kanske skulle behållt villan *asg*
  • Lille Mammsen
    Lokatt skrev 2008-06-30 08:34:15 följande:
    hej, tittar in i denna tråden, igår köpte jag en sandfärgad bugaboo frog. och mamma2003 var med i spelet och tipsade och övertalade Nu tittar jag runt på lite pimping färger och tillbehör, inser snabbt att detta kan man absolut bli fast i!
    Den där billiga på blocket? Den såg fin ut iallafall!
  • Lille Mammsen

Undar vart jag skall sätta mugghållaren på chassit dvs har en GECKO (som jag hatar just nu...pga problem me liggdelen) har ju satt fast mina bugaboo bagclips i ändarna på gummit på handtaget! kan ej testa själv just nu....men kan man fästa på själva chassit????

• Lille Mammsen
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-30 14:20:30 följande:
    En fråga lite OT, vad har ni för resevagnar? Jag ska köpa en paraplysulky men har inte lust att lägga 5000 på den, det räcker med 1000-1500 eftersom den bara kommer användas ett par gånger per år när vi flyger. Jag vill inte ta med Camen pga av skaderisken och så brukar man ofta få ta med paraplyvagnar till gaten utomlands. Jag har tittat på Chicco Liteway på nätet, nån som har den? Den säljs inte i någon affär här i trakten så jag kan inte se den IRL. www.toddler.se/index.php&ac.... Tyvärr är man ju ganska kräsen/bortskämd som bugga-förare så det är inte lätt att hitta nåt som tål att jämföras
    Har en Inglesina max...fast den har några år på nacken...men ojj så SUPER!! Men många butiker har väl lite special priser på tex paraplyvagnar nu!? Jag skulle ALDRIg resa me min Bugga eller UJ....pga skaderisken! Resebagar e bra men ej 100% säkra iallafall!!!!
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-06-30 15:38:54 följande:
    MacLaren håller hög kvalitet.
    Bra kvalite men känns (tycker jag) inte så ombonad...fast jag e då lite "kär" Inglesina & PegPerego från Italien!! :-d
  • Lille Mammsen
    SStina skrev 2008-06-30 19:33:07 följande:
    Nej det är enkelt...kan man sy gardiner så fixar man en dyna oxå...min symaskin har gått sönder så jag stack iväg och köpte en värstingsymaskin IKEA .....hi hi det går superbra att sy med en sådanVisst igentligen så ska det vara skumgummi emellan men fick inte tag på något....så jag tog tvålager flecee och sedan ett lager av det tyg som är på ovansidan.....kantade med satinsneslå runt om.....
    Varit lite inne på IKEA´s då jag typ aldrig syr och typ inte kan & den va väl billig...eller?? Vill ha en OM jag nu skulle få för mig att sy Du men ar att denna skulle duga till mig då? Va var det den kosta nu igen??
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-07-01 12:57:54 följande:
    Det  va en UJ coco i den annonsen innan, vet inte vad det hade att göra med många buggor dock?
    Hon vill e byta sin nya UJ mot en bugaboo....................
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14