• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-06-17 15:07:14 följande:
    Oj, sitta själv vid 2.5 månader! Inte dåligt!   Tack för svar, vi får se hur vi gör, den är ju ergonomisk som sagt!
    Jag har en liten 4 1/2 mån tjej och vi bytte till sittdelen idag! Hon älskar den, somnade det första hon gjorde
    Går ju att göra mysigt med sittdyna och filt även i sittdelen

Gahhhhh!!!! Jag har problem ang färgval på sittdelen!!! Var helt säker på en brun bas, men nu velar jag IGEN. Har rosa & svart topp. Velar mellan brun & sand bas. Men kanske sand är bäst då???? Råd pleeeeeeeese
    Brun & rosa är ju fint tillsammans men brun & svart gillar jag inte. Men sand går ju med både svart & rosa. Men jag vill nog helst ha brun bas. Åhhhh va svårt!!!!!!!!!!!!!
    HJÄLP!!!!
  • AsfaltsBlomma

Yeeeiii! Fick paket ifrån Kiwikid idag. Ingen tull heller. Och direkt hem till dörren.

• sweetlina

Ja de står ju på deras hemsida på första sidan så de ska d eju vara då.

Basic1 skrev 2008-06-17 15:04:54 följande:
      Ingen som vet ang babytrader??
  • Azel

Jaha, jag har nog läst lite för mycket här nu, för precis nu sa jag till min son "Sätt dig och titta på din BUGGA!!!" HAHAHA, skulle säga Jojo (barnprogram på Disney) och inge bugga, vadå beroende hahaha

• Kajsan
    NovJenny skrev 2008-06-17 15:07:14 följande:
    Oj, sitta själv vid 2.5 månader! Inte dåligt!   Tack för svar, vi får se hur vi gör, den är ju ergonomisk som sagt!
    Nä, men hon är stooor, det är nog därför
  • Azel

mallan brallan, visst var du på IKEA i KK idag

• angebell

Hej på er alla bugaboo experter. Är en potentiellt ny bugaboo ägare. Är lite ute och far efter en bugaboo bee, tänkte därför fråga er här inne som har den vagnen ett par frågor. Hur gamla är era barn som använder den? hur långa är de? William är bara 17 mån, men ganska lång och jag tyckte det kändes som lite lite marginal upp till suffletten.

mottager gärna svar då jag är hemskt sugen på en bugaboo bee :)

• Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2008-06-17 15:16:36 följande:
    Såg Eva Röse (tror hon heter så?) på IKEA idag...rullandes på en BUGABOO...så klart
    Snygg vagn till en snygg tjej
  • Corpset

Tummen upp för Bugaboo, so far. Mailade huvudkontoret angående hur jag ska göra när jag flyttat 70 mil från butiken jag köpte vagnen i och de ringde upp mig. :)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14