• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina
    Bopsan skrev 2008-06-17 17:06:24 följande:
    Sstina: Snygg kombo:)
    Tack...vagne har tjejen skickat nu så om två dagar om jag har tur så kommer den...frakt med förskottsbet på posten gick på 307.50kr..bra fraktkostnad
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Suri
    Corpset skrev 2008-06-17 17:30:28 följande:
    Tummen upp för Bugaboo, so far. Mailade huvudkontoret angående hur jag ska göra när jag flyttat 70 mil från butiken jag köpte vagnen i och de ringde upp mig. :)
    Vad sa de då?
  • jel73

Hej,

Är nybliven ägare till en Bugaboo Cameleon.
    Har en helt i sand.

Är dock väldigt förtjust i grönt, men vill ha toppklädsel i canvas.

Vet någon när Bugaboo brukar komma ut med nya färger?

• SStina
    Bopsan skrev 2008-06-17 18:03:50 följande:
    Sstina: Bra pris:)
    Javisst.....Det medföljer inget regnskydd till den...vad kan man köpa för något som passar bra på sittdelen...
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Irish

Hejsan.

Jag har idag en Emmaljunga Kangaroo som jag är helnöjd med =) Trots detta är jag nu sugen på en ny vagn och är inne på en Bugaboo cameleon, fördelar samt nackdelar med denna vagn någon?

Min sambo tycker priset är att ta i men jag vill ju ha den.  Vill ha den ljusblå och hittar ingen på blocket så det får bli en ny.

Jag hoppas få ut 6500kr för min vagn inklusive åkpåse och skötväska ( skiphop) regnskydd och insektsnät. Är detta ett rimligt pris? Inköpt mars 2007

• Suri
    Irish skrev 2008-06-17 18:29:06 följande:
    Hejsan.Jag har idag en Emmaljunga Kangaroo som jag är helnöjd med =) Trots detta är jag nu sugen på en ny vagn och är inne på en Bugaboo cameleon, fördelar samt nackdelar med denna vagn någon?Min sambo tycker priset är att ta i men jag vill ju ha den.  Vill ha den ljusblå och hittar ingen på blocket så det får bli en ny. Jag hoppas få ut 6500kr för min vagn inklusive åkpåse och skötväska ( skiphop) regnskydd och insektsnät. Är detta ett rimligt pris? Inköpt mars 2007
    Jag har svårt att tänka mig att någon vill ge 6500 för en begagnad Emmaljunga. Då kan man ju köpa ny. Men testa?
  • Ms Kanga
    SStina skrev 2008-06-17 18:12:31 följande:
    Javisst.....Det medföljer inget regnskydd till den...vad kan man köpa för något som passar bra på sittdelen...
    jag kör med ett brio för Bugaboos är så klumpigt, sen funkar även tullsa för det är flera på tråden som har det
  • mamma på vift
    Jag kör oxå Brios och jag tycker att deras nya sitter bättre än tullsas!
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • änglamamma
    SMYGTIPS:: det är ett bb´s regnskydd ute på tradera nu...*inte min annons så klart!!!*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14