• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Azel
    Bina skrev 2008-06-21 07:56:22 följande:
    Azel... ohh är du så stark att du fixar att pumpa i sååå mycket luft
    Eller hur haha
  • SmillaMilla

Alltså ni som har sittdynor til era buggor. T ex från ditten datten. Hur ser överdelen på sittdelen ut? Alltså den delen som lutar mot ryggen. Är den delen typ helt rund? Någon som har lust att mäta hur bred den är som bredast och var den är som bredast?

• fröken ida
    myHappiness skrev 2008-06-21 11:46:38 följande:
    fröken ida skrev 2008-06-21 11:34:38 följande: Mountain buggy urban heter de där.
    Ja, jag skulle precis skriva det. Då fattade jag inte det hela helt fel
    Älskade Edvin
  • SStina

En fråga till er som har dynor från DittenDatten som passar Bugaboo....kan den oxå passa UJ......Funderar på att beställa en dyna ...vore så bra om den passade båda mina vagnar UJ och Cam

Milade illafall Ditten Datten och frågade bara om tyget som jag vill ha(Ktvig röda och rosa)men det var slut...kanske efter semestrarna att det kommer in igen....jag glömde då att fråga då om dynan passar båda vagnarna......men ni kanske vetFundersam

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Azel
    SStina skrev 2008-06-21 12:35:49 följande:
    En fråga till er som har dynor från DittenDatten som passar Bugaboo....kan den oxå passa UJ......Funderar på att beställa en dyna ...vore så bra om den passade båda mina vagnar UJ och CamMilade illafall Ditten Datten och frågade bara om tyget som jag vill ha(Ktvig röda och rosa)men det var slut...kanske efter semestrarna att det kommer in igen....jag glömde då att fråga då om dynan passar båda vagnarna......men ni kanske vet
    en passar båda vagnar, hon hade förut iaf tom en bild på dynan i en UJ
  • SStina

Jag skrev fel här ovanför.....milade betyder mailadeFlört

• SStina
    Azel skrev 2008-06-21 12:37:01 följande:
    en passar båda vagnar, hon hade förut iaf tom en bild på dynan i en UJ
    Aha...det låter ju bra......då har jag något att fundera på...men tyget får vi se om hon får in igen.......vill ju ha nådot som passar rosa Cm och röda UJ.
  • Amanda
    tulle17 skrev 2008-06-21 10:09:51 följande:
    Själv ser jag det inte som förlust! Jag hade nog betalat mer för en ny med alla tillbehör i affären.Jag älskar den blåa färgen på elit och flaskhållaren.Men buggan behöver jag nu till semsestern.Att den ska vara så svårt att skiljas från den vagnen!
    Förstår precis hur du känner!
    Jag ångrar fortfarande att jag sålde min gräsgröna UJ
    Men det är perfekt att vi båda 2 är nöjda
    Maken ska jag nog övertala till att vi behöver en ny UJ (Matruschka) så det är nog inga problem
    OBS! INGEN köpesannons!
  • Amanda

fröken ida skrev 2008-06-21 11:02:22 följande:

Hela min killes släkt bor ju i USA så det är inga problem att få någon att ta med en UJ. Problemet är at jag inte hittat nån webshop som säljer UJ, men jag är ganska helt blind.
    Jag köpte min UJ Elite från www.joggingstroller.com
    De var väldigt trevliga och hjälpsamma och de levererade snabbt.
    De har även en livechatt på sin sida så att man kan prata med dem direkt (jag var där ofta och pratade med dem ).
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14