• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara
    Stormis skrev 2008-06-22 09:20:14 följande:
    Har nu förälskat mig i min Bee och funderar starkt på att komplettera med en Cam (säg inget till min make... ). Kommer nog att besluta mig för en beg (obs, ingen annons) och vill bara kolla med er veteraner:- Om det finns möjlighet att få tag på -07 med foamhjul etc: är det det bästa chassit?- Ev taskiga handtag som ni skrivit om bör vara fixade på bagagnade?- Plupparna på framhjulen; vilka årgångar där skall det vara för att få bästa versionen eller har det ingen funktion.(undrar mest i det fall jag ev skulle köpa osedd vagn)STORT tack till den som har lust att svara....
    Jag skulle köpa ett gammalt chassi istället och köpa nya foam-hjul till. då riskerar du inte problem med glidningar i handtaget. Du kan ju inte reklammera för garantin gäller bara första köparen...
    Pluppar? Ingen aning
  • Lille Mammsen
    Vintersjäl skrev 2008-06-22 01:24:12 följande:
    Har en liten fråga till er som rest/flygit med era barn/barnvagnar... Vad är smidigast att ha med till en 8-månaders ; Bee eller Cameleon? Och hur klarade sig vagnen, jag har hört så mycket om vagnar vars chassien blivit sneda osv.
    Rest ganska mycket me vagn....och skulle aldrig resa me en vagn jag va rädd om!!
  • artan060914
    Lille Mammsen skrev 2008-06-22 00:29:35 följande:
    Super! La jag i vagnen igår då det var lite små kyligt på kvällen här i stockolm!
    Jag la ner Enya i sin också igår
    Den är verkligen perfekt!!
    Gosig och väldans snygg dessutom
    Mammas tjejer!!
  • 0247

såg i tråden att gecko REAS ut...nån som vet om det finns några såna i nån butik här i sthlm kvar...tänkte om dom nu reas ut???

• Teresia78

Är det någon som vet hur mycket en Bugga Cameleon väger i originalförpackning när man köper/skickar efter den? Och hur stor den är? Är det 1 eller 2 paket? Tack för svar

Leo mammas prins!
  • Teresia78
    Kajsan skrev 2008-06-22 11:49:18 följande:
    1 paket,vet inte vad den väger.
    Aha, tack! Ville fråga en kompis om hon ville köpa en Bugga till mig nu när hon ska till USA, men är lite rädd för att paketet är för stort och otympligt för dem att bära....*hmmm*
    Leo mammas prins!
  • Kajsan
    Teresia78 skrev 2008-06-22 12:00:29 följande:
    Aha, tack! Ville fråga en kompis om hon ville köpa en Bugga till mig nu när hon ska till USA, men är lite rädd för att paketet är för stort och otympligt för dem att bära....*hmmm*
    Smartast är väl då att montera vagnen och lägga den i en transportväska m hjul, då slipper hon ju tull och den är lättare att transportera.
  • Teresia78
    Kajsan skrev 2008-06-22 12:50:30 följande:
    Smartast är väl då att montera vagnen och lägga den i en transportväska m hjul, då slipper hon ju tull och den är lättare att transportera.
    Tack för tipset! Cool
    Leo mammas prins!
  • Trojka
    Trojka skrev 2008-06-21 11:08:55 följande:
    Såg någon i bildtråden som hade en Petunia Pickle Bottom till sin bugga, riktigt snygg väska! Vart kan man beställa såna (gärna till ett så billigt pris som möjligt)?
    Puffar lite för min fråga.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14