• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Amanda
    Lille Mammsen skrev 2008-06-20 23:02:18 följande:
    Gick du plus på detta??
    Ja det kan man nog säga

Jag bytte ju till mig Buggan (köpt på barnbutiken i februari och kvittot fanns) och lämnade min UJ Elite till henne (inga pengar mellan).
    Sedan köpte hon tillbaka sin Bugga från mig för 7000 kr (hon sa priset själv).
    Så rent krasst kan man säga att hon betalat 7000 kr för min UJ Elite som jag tog hem (betalade 2800 kr för den i USA).

Hon var glad över att få tillbaka sin bugga (kvittot stod ju på henne) och jag var glad över att få pengar i handen

Så nu kan jag köpa en ny UJ i stället om jag vill, men det vägrar maken... Vi får se vem som vinner
    OBS! INGEN köpesannons!
  • fröken ida

Amanada
    Finns det UJ att köpa I USA. Trodde bara det märket såldes i Europa. Köpte du den på nån nätshop? Jag har letat som en galning.

Älskade Edvin
  • tulle17

Själv ser jag det inte som förlust! Jag hade nog betalat mer för en ny med alla tillbehör i affären.Jag älskar den blåa färgen på elit och flaskhållaren.Men buggan behöver jag nu till semsestern.Att den ska vara så svårt att skiljas från den vagnen!

• Fröken Småland
    fröken ida skrev 2008-06-21 09:41:22 följande:
    AmanadaFinns det UJ att köpa I USA. Trodde bara det märket såldes i Europa. Köpte du den på nån nätshop? Jag har letat som en galning.
    Finns inga webshopar som skickar . Amanda fick hjälp av en kompis som var där och tog med den hem.
  • Fröken Småland
    tulle17 skrev 2008-06-21 10:09:51 följande:
    Själv ser jag det inte som förlust! Jag hade nog betalat mer för en ny med alla tillbehör i affären.Jag älskar den blåa färgen på elit och flaskhållaren.Men buggan behöver jag nu till semsestern.Att den ska vara så svårt att skiljas från den vagnen!
    Jag förstår precis! Man byter väl inte bort sina barn eller?
  • Smultronpaj

Var det någon som kände till möster för en suflett till Bee? Min mamma har en tygaffär med väldigt fina tyger och jag har blivit riktigt sugen på att sy något lite ovanligare... Jag kan iofs pilla lös sufletten och göra eget mönster, men om det redan finns så...

• fröken ida
    mamma2003 skrev 2008-06-21 10:12:15 följande:
    Finns inga webshopar som skickar . Amanda fick hjälp av en kompis som var där och tog med den hem.
    Hela min killes släkt bor ju i USA så det är inga problem att få någon att ta med en UJ. Problemet är at jag inte hittat nån webshop som säljer UJ, men jag är ganska helt blind.
    Älskade Edvin
  • SmillaMilla
    fröken ida skrev 2008-06-21 11:02:22 följande:
    Hela min killes släkt bor ju i USA så det är inga problem att få någon att ta med en UJ. Problemet är at jag inte hittat nån webshop som säljer UJ, men jag är ganska helt blind.
    arunnigstroller eller vad den heter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14