• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-06-05 10:07:43 följande:

nu är min bruna cam skickad! hoppas att den kommer fram som den ska.. peppar peppar!
    Jaa! Hoppas det inte strular till sig.
  • jule
    Panny skrev 2008-06-05 10:54:03 följande:
    Är lite sugen på Bugaboo Bee till min 17månaders... Men nån som har nån känsla för om det funkar på grusväg eller "skogspromenaderlight" eller lite snö a la Göteborg? Bara shoppingvagn?
    bor i kålltorp/gbg och har kört m vår bee uppe i skatåsområdet d funkade utmärkt MEN man ska vara medveten om att d e en sulky och att den ej har lufthjul så d blir ju lite stötigt om du förstår vad jag menar.... har både en frog å bee och tänker behålla båda då jag mest ser been som ett komplement till frogen. för närvarande är d vår "nöd" vagn till stora tjejen men annars står den mest å ser nice ut i vår hall
  • Lille Mammsen

Såååå nöjd! Hämtat upp min Bugaboo skötväska...som va NY!! Är väl ett sk Fynd från tradera hoppas på att ett nytt crem färgat lock nu dimper ner i min brevlåda idag oxå från en här itråden (??)!! Någon här som vet hur många olika färger som finns på locken!?

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-06-05 13:05:05 följande:
    Såååå nöjd! Hämtat upp min Bugaboo skötväska...som va NY!! Är väl ett sk Fynd från tradera hoppas på att ett nytt crem färgat lock nu dimper ner i min brevlåda idag oxå från en här itråden (??)!! Någon här som vet hur många olika färger som finns på locken!?
    niiiiiice tror alla färger finns som det finns parsoll i ;)
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-06-05 09:43:09 följande:
    hörrni jag skulle ju sy en suflett.hmmm o nu har jag äntligen hittat katvig tyget i brunt.. men grrr jag snålar det går ju på över 400 o sen klippa sönder det.. hhmmm hjälp vad hade ni gjort?? ;)
    Sy en sufflett!!! Sedan syr du en till mig E du inte liiiiitr avis på mitt "lager" av Katvig bäddset/tyg ""retas"
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-06-05 13:09:15 följande:
    niiiiiice tror alla färger finns som det finns parsoll i ;)
    OkiDoki............Vill ej ha ROSA jööööööööö
  • Amanda

Ser det konstigt ut om man har fleecetopp och canvassommarsufflett?

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-06-05 13:09:20 följande:
    Sy en sufflett!!! Sedan syr du en till mig E du inte liiiiitr avis på mitt "lager" av Katvig bäddset/tyg ""retas"
    jooo liite vilka färger tog du? vad fick du ge?
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-06-05 13:26:14 följande:
    jooo liite vilka färger tog du? vad fick du ge?
    Grön + brun! 5st set (2st set var utan örngott) = 1500:- minns ej om det var inkl. frakt eller exl. ??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14