• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    Amanda skrev 2008-06-05 13:20:11 följande:
    Ser det konstigt ut om man har fleecetopp och canvassommarsufflett?
    tror inte jag två helt skilda saker ju ;)
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-06-05 13:31:15 följande:
    tror inte jag två helt skilda saker ju ;)
    Hmm så sandfleecetopp och canvassommarsufflett borde gå eller?

*velar fortfarande om sommarsufflett... *
  • Amanda
    Amanda skrev 2008-06-05 13:32:08 följande:
    Hmm så sandfleecetopp och canvassommarsufflett borde gå eller?*velar fortfarande om sommarsufflett... *
    Alltså sandfleecetopp och sandcanvas-sommarsufflett ska det stå..
  • Emmsan
    Amanda skrev 2008-06-05 13:32:43 följande:
    ja det tycker jag :)du har nog mer användning för en suflett i canvas senare tror jag
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-06-05 13:29:14 följande:
    Är det bara i fleece som locken (till skötväskan/bag) finns i???
    *pufffff*
  • jule
    Amanda skrev 2008-06-05 13:32:43 följande:
    har haft sandbas å sandfleece men d e inte riktigt samma färg personligen tycker jag inte att just d två sandnyanserna är så fina ihop... hade iofs sandfleece sufflet å sandbas i vintras men då va hade jag offwhite åkpåse i så kontrasten blev inte så stor eftrsom den bröt av... förstår du vad jag svammlar om?

hela detta inlägget baserar jag på att sandcavs top e samma färg som sandbas men jag kan ju ha fel...
  • Amanda
    jule skrev 2008-06-05 13:45:23 följande:
    har haft sandbas å sandfleece men d e inte riktigt samma färg personligen tycker jag inte att just d två sandnyanserna är så fina ihop... hade iofs sandfleece sufflet å sandbas i vintras men då va hade jag offwhite åkpåse i så kontrasten blev inte så stor eftrsom den bröt av... förstår du vad jag svammlar om? hela detta inlägget baserar jag på att sandcavs top e samma färg som sandbas men jag kan ju ha fel...
    Hmmm då kanske det är bättre att köpa en helt avvikande färg i stället...
    Typ gul (den är ju jätte fin och passar till min bruna bas och även fleecesandtoppen och klarblåcanvastoppen).
  • Amanda
    jule skrev 2008-06-05 13:45:23 följande:
    har haft sandbas å sandfleece men d e inte riktigt samma färg personligen tycker jag inte att just d två sandnyanserna är så fina ihop... hade iofs sandfleece sufflet å sandbas i vintras men då va hade jag offwhite åkpåse i så kontrasten blev inte så stor eftrsom den bröt av... förstår du vad jag svammlar om? hela detta inlägget baserar jag på att sandcavs top e samma färg som sandbas men jag kan ju ha fel...
    Kikade i ditt galleri där du har sandbasen och sandfleecetoppen.
    Och du har helt rätt, det är inte så där jätte fint ihop.
    Får nog ta en annan färg på sommarsuffletten i stället, frågan är bara vilken
  • jule
    Amanda skrev 2008-06-05 13:50:17 följande:
    Kikade i ditt galleri där du har sandbasen och sandfleecetoppen.Och du har helt rätt, det är inte så där jätte fint ihop.Får nog ta en annan färg på sommarsuffletten i stället, frågan är bara vilken
    ja nä den kombon e inte snygg... har precis sålt sittdelstopen nu å köpt en sittdel i gult ist så jag håller m dig gul e snygg :_) just nu kör jag sandbas m gul sittdel samt orange (gmala) sommarsuffla å parasoll (oxå orange ) nu ska jag ut i solen å ha d gott
  • Caeruleus

Nu har jag börjat att sy på min andra Bee-suflett!!
    Denna gången blir den en sommarsuflett men med något mindre fönster än i originalet. Jag har även ändrat mönstret något för bättre passform.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14