• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • jule

Fru Indosaurie skrev 2008-06-24 13:48:28 följande:

fixat
    tackar
  • Mari M

Vill bara informera er som vill veta om det går att beställa endast sittdelen till Cameleon från babytrader.eu, så är det tyvärr INTE möjligt.

Har mailat med dem och de skriver att man endast kan beställa hela vagnen (inkl liggdelen).

Nån som vet om det finns nåt ställe där man kan köpa endast sittvagnen?

• rackar2

Maken ringde hem för någon timme sedan, han var i närheten av NK i Stockholm och berättade att han sett MINST 20 bugaboo, 3 UJ och en Phil och Ted!! Fick redogörelse över lite olika färgkombos...... Hade också velat vara med och titta på alla vagnar. I slutet av veckan ska vi hämta vår Bugaboo men har fortfarande inte bestämt topptyget...

Lite impad är jag av min vagnkunnige make!!

• bennysson

denna frågan har varit uppe hundra ggr men orkar inte leta.. när har ni bytt från ligg till sittdel? min kille är snart 3 månader och jag tycker att liggdelen börjar bli lite trång (gecko) i slutet av sommaren kommer han nog itne få plats...... Förvånad

vet att det är tidigt än, men när har ni andra bytt?

• bennysson

skulle prova sätta på sittdelen för att se hur vagnen ser ut. hur f****n ska man få på de där o-ringarna???? det går ju inte!

förresten ni som har gecko, hur reglerar man sittläget? på camen gör man ju det på de vita knapparna på sidorna, hur gör man på gecko?

• Mawe123

Har Babytrader slutat sälja cameleon utan liggdelen ? Förvånad

jag köpte min där i mars för 6030:-

William 000213, Lowe 070712
  • molly 81

Bennysson: Under sitt/liggdelen är en svart "pinne" med två saker som sticker upp. Tryck dem mot varandra och tippa sittdelen!

Förstår du?

• Mawe123

Hur går det för er som håller på att reklamera chassin hos babytrader?

Hur lång tid har det tagit att få det nya?

Har ni fått någon kompensation för besväret?

Tacksam för många svar, gärna i gästboken

William 000213, Lowe 070712
  • NileNile

Mawe123.. Hänger med på din fråga. Jag skickade tillbaka vårt igår och skulle gärna få reda på hur de kompenserar som de sa att de skulle göra för frakten. Fick mail om att man har den på 6 postdagar... Någon som kan berätta hur det verkligen " i verkligeheten"?

• Lille Mammsen

Någon här som vet eller kan kolla om Gecko`s sufflett pinnar e bredare/smalare eller lika som Cam´s!? (vet att cam´s e längre) dvs måste jag byta ut min gecko sufflett-fästen till cam´s!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14