• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • kristinaa75
    NileNile skrev 2008-06-24 16:51:22 följande:
    Mawe123.. Hänger med på din fråga. Jag skickade tillbaka vårt igår och skulle gärna få reda på hur de kompenserar som de sa att de skulle göra för frakten. Fick mail om att man har den på 6 postdagar... Någon som kan berätta hur det verkligen " i verkligeheten"?
    De satte in pengar på mitt konto när det gamla chassit kom fram till dem.
  • FridaLee

ni som har ståbräda på era vagnar får det stora barnet plats bra innanför handtaget? är det svårt att gå med den på?

• oOrosamarängerOo
    FridaLee skrev 2008-06-24 18:59:43 följande:
    ni som har ståbräda på era vagnar får det stora barnet plats bra innanför handtaget? är det svårt att gå med den på?
    Har ståbräda på ibland, fast inte bugaboos och får plats bra innanför handtaget, men är meckigt att köra ändå tycker jag.
  • FridaLee
    SooJuicy skrev 2008-06-24 19:14:13 följande:
    Har ståbräda på ibland, fast inte bugaboos och får plats bra innanför handtaget, men är meckigt att köra ändå tycker jag.
    vilken ståbräda har du till? det är iuf alltid jobbigt med ståbräda på alla vagnar.
  • oOrosamarängerOo
    FridaLee skrev 2008-06-24 19:18:37 följande:
    vilken ståbräda har du till? det är iuf alltid jobbigt med ståbräda på alla vagnar.
    Easyrider med stor krok.
  • FridaLee
    SooJuicy skrev 2008-06-24 19:21:16 följande:
    Easyrider med stor krok.
    jaha så den funkar alltså, trodde jag inte bra att veta! tack tack
  • Trojka
    FridaLee skrev 2008-06-24 18:59:43 följande:
    Äldsta sonen som är 5 år åker ibland på brädan, han får plats rätt bra innanför handtaget (har det så långt utdraget som möjligt). Men skötväska är ju bara att glömma då!
  • Mamisita

Såg att ni pratar ståbrädor...

Försökte testa med dottern idag och det gick inte bra då hon för det första bara ville stå i 5 sek. För det andra så tycker jag att barnet verkar hamna så konstigt när man använder liggdelen. Jag som är kort får det nog kämpigt med höjden på styret om ståbräda blir aktuellt. Förstå inte riktgt hur det ska fungera praktiskt..

Föresten ni som använder bräda stod era barn frivilligt på brädan i början eller fick ni "öva" för att få det att fungera?

• Fröken Småland

bennysson: Fick du på ringarna på sittdelen? Det är jättesvårt, man måste sätta ett knä i ramen när den står på högkant så den sviktar lite. Den tål det! Det är värre med händerna när man slitit en timme. Ta gubben till hjälp!

• Skumboll

Köpte ett parasoll samtidigt som vi tog ut vagnen i september förra året. Vi har använt det max 5 gånger och nu är det trasigt, en metallpinne som har hoppat ur. Kan man reklamera det?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14