• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamisita

Aha då kanske man ska prova det då. Vet någon om man kan testa bbs egna ståbräda någonstans i sthlm?

• imaj
    modestyclara skrev 2008-06-24 21:04:53 följande:
    Jag har aldrig hört om någon som växt ur liggdelen på cam, det brukar vara så att bebisen vill halvsitta innan dess så de flesta byter till sittdel rätt tidigt eftersom den är ergonomiskt utformad...Kom på en till negativ sak: det finns hur mycket tillbehör och extra klädslar och suffletter som man kan shoppa till. dyrt blir det
    Haha jo precis... Kommer nog få beslutsångest när man ska välja den "första" färgen på vagnen
  • modestyclara
    Mamisita skrev 2008-06-24 21:06:23 följande:
    Aha då kanske man ska prova det då. Vet någon om man kan testa bbs egna ståbräda någonstans i sthlm?
    Barnvagnsbutiken, bonti och nk.
  • Mamisita

modestyclara: barnbutiken på karlavägen hade inte den idag iaf...men ska kika på nk. Bonti var vi också på idag men är så less på dem då man aldrig får någon service där.

• bennysson
    mamma2003 skrev 2008-06-24 19:41:28 följande:
    bennysson: Fick du på ringarna på sittdelen? Det är jättesvårt, man måste sätta ett knä i ramen när den står på högkant så den sviktar lite. Den tål det! Det är värre med händerna när man slitit en timme. Ta gubben till hjälp!
    det gick till slut ;)
  • Villefranche sur mer

hej hopp!
    Får man tränga sig på här tro?

Jag är snart en nybliven ägare till en BB Cam. Beställde den idag så nu väntar jag bara på att vrålåket ska anlända hem.

• imsa

fick hem mitt parasoll idag som jag fick betala dyr frakt på hos 1klass. Men jag var tvungen att ha det nu innan helgen (ifall det blir bra väder) så sorry thj får handla hos dig nästa gång.

till saken 
    jag har rött topptyg och beställde rött paraflax. men det är inte samma röda färg! ska det vara så?

♥ nu är hon här ♥
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2008-06-24 20:21:24 följande:
    Jag har provat lite olika ståbrädor men gillar bugaboos bäst, mest för att den är lätt att fälla uppnär den inte används och för att det inte blir repor på chassit som av ex kiddy board. Min dotter på 3 år får plats br ainnanför handtaget, ibland när vi går längre sträckor sitter hon på brädan med benen i kors -funkar utmärkt för 2-timmars promenader.
    ok, det lå´ter ju bra får kanske bli bugaboos egna då dottern min är också 3 år och att kunna sitta ner är ju bra om det blir en längre promenad. tack för svaret!
  • imsa

hrm, har jag fattat helt fel då jag trott att man ska kunna fästa parasollet på både ligg/sittdelen och handtaget?

♥ nu är hon här ♥
  • Irish

Ni som syr suffletter, hur gör ni ? Har en svärmor som är duktig på att sy men vi har ingen anning hur vi ska göra?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14