• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • jule

glömde ju säga att jag vill ha offwhite oxå

• mallan brallan

fröken ida: Men det kan ju se bra ut! Har ni inte nära till någon butik med Bugabootillbehör så ni kan jämföra?

imsa: drygt! Ett tips jag har är att höra med någon som köpt en mugghållare å bara har en bee å fråga om denne kan tänka sig sälja cam/frog fästena för en billig penning. (så gjorde jag)

• fröken ida
    mallan brallan skrev 2008-06-25 16:31:25 följande:
    fröken ida: Men det kan ju se bra ut! Har ni inte nära till någon butik med Bugabootillbehör så ni kan jämföra?imsa: drygt! Ett tips jag har är att höra med någon som köpt en mugghållare å bara har en bee å fråga om denne kan tänka sig sälja cam/frog fästena för en billig penning. (så gjorde jag)
    Nej, vi bor i Sveriges femte största stad(Linköping)men ingen affär som säljer Bugaboo. Skitdrygt! Men vi får avakta och se. Det kanske är klockrent. Tack i vart fall för ditt svar.
    Älskade Edvin
  • mallan brallan

imsa: Jag tänkte skriva i din gästbok men är oinbjuden!
    jag har nämligen 2 parasollfästen över här borta.

• Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-06-25 16:20:17 följande:
    Alltså, om du vet helt säkert att de är kortare så är det klart att du behöver byta även dem. Och då är ju resten också solklart, nämligen att Campinnar passar i Camfästen.
    Jo,gecko bågarna/pinnarna e kortare men tänkte att det är samma bredd på cam´s & gecko´s bågar/pinnar för då går ju cam´s bågar ner i geckos fästen....de va så jag menada!
  • Stormis

Läste att denimen kan torrfälla? Nån som varit med att den gjort det eller är det bara nåt som de skriver för att försäkra sig?

• Moa38
    Stormis skrev 2008-06-25 17:24:05 följande:
    Läste att denimen kan torrfälla? Nån som varit med att den gjort det eller är det bara nåt som de skriver för att försäkra sig?

Jag har haft denim nu i över ett år och har inte märkt något på sonens kläder överhuvudtaget.

varken före eller efter tvätt.

• Stormis
    Moa38 skrev 2008-06-25 17:27:53 följande:
    Jag har haft denim nu i över ett år och har inte märkt något på sonens kläder överhuvudtaget.
    varken före eller efter tvätt.
    Tack, då behöver man inte oroa sig för det. De skriver väl så av samma anledning som vissa 100 %-bomuulskläder skall tvättas i 30 grader...
  • loveliva

Wiiihooo, sitter och väntar på mannen ska komma hem så jag kan hämta mitt paket från kidz med massa skojiga saker till buggan

• myHappiness

Undrar om nån här provat teutonias regn/stormskydd på cameleon?

Vet att brios och tullsas ska passa men tycker teutonias verkar perfekt för höst/vinterslask.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14