• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    FridaLee skrev 2008-06-26 22:17:02 följande:
    ok ja simpleworld har jag näthandlat från förut ch de var bra service där, trevliga och snabba mail svar. Det låter ju bra får ta en sväng till dem då. Ok så det är fjädringen som gör att liggdelen ser ut att luta men när barnet ligge ri så ligger de väl inte bakåtlutade!? Tack för ditt svar!
    Barnbutiken ligger väl på samma gata som Simpleworld!? Då har du 2st butiker att "härja" i :-d
  • Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-06-26 22:22:15 följande:

Fridus2: Med barnet i blir liggdelen plan! Inge blod i huvve där inte.
    Måste jag kolla imorron! Funderade faktiskt på detta idag...den lutar ganska mycket (utan barn i)! Men om den fortfarande lutar me barn i kommer jag bli "Gaaaalen"!!!!!
  • mallan brallan

mammsens. ja det är nästan krypavstånd mellan butikerna!
    däremot är servicen på barnbutiken undermålig. + dåligt utbud av vagnar.

• imaj

Någon som vet om vart de säljer Bugaboo vagnar i Luleåområdet?? Skulle vilja "klämma" på en innan man beställer en...

• bakabakalitenkaka
    imaj skrev 2008-06-26 22:42:56 följande:
    Någon som vet om vart de säljer Bugaboo vagnar i Luleåområdet?? Skulle vilja "klämma" på en innan man beställer en...
    Möbelbutiken mitt emot gamla Posten inne i stan Kommer inte på namnet på butiken.... Asko möbler tror jag det är Fundersam
    ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • Noiis

God kväll tjejer, ska köpa ny skötväska i morgon! Håller på att bli helt galen på den jag har nu. kardborren som håller fast luckan fastar i strump byxorna som går sönder och även i kläder *morr* Sen hänger den inte snyggt heller. Vill gärna ha en med lucka och funderar på en Skip hop Dash... Men tycker att det är ganska "tråkig"  men endå snygg. Nån med förslag på en bara skötväska som sitter bra på camen?

• madebyinferno
    Leo och Elliots Mamma skrev 2008-06-26 21:23:24 följande:
    Tack. Kom på en(elr snarare några) till fråga, e det krångligt att sätta dit å ta bort den? Å kan man fälla ihop Bee´n utan att ta bort brädan?
    Inte krångligt alls att ta av och på, fälla ihop med den har jag aldrig testat eftersom det är så lätt att bara klicka av och på....

Slängde ut den för jag kör oftast Cam eftersom Bee´n ligger i bilen och då får jag inte använt den känns det som plus att vädret suger hos mig
    Den är tunnare än vanliga sufflan men sonen gillade nätet så han kunde kika ut vem vet, kommer solen tillbaka så kanske det blir ett nytt sådant igen
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Sabri

Ni som har Bee...hjälp! Jag kan inte hitta serienumret! Det ståra tt det ska sitta på en etikett på mittaxeln (som det gjorde på min Cam) men jag hittar inget. Ngn som vet???

• madebyinferno
    Noas mamma skrev 2008-06-26 23:34:29 följande:
    God kväll tjejer, ska köpa ny skötväska i morgon! Håller på att bli helt galen på den jag har nu. kardborren som håller fast luckan fastar i strump byxorna som går sönder och även i kläder *morr* Sen hänger den inte snyggt heller. Vill gärna ha en med lucka och funderar på en Skip hop Dash... Men tycker att det är ganska "tråkig"  men endå snygg. Nån med förslag på en bara skötväska som sitter bra på camen?
    Slår ett slag för Ju ju be har en between och älskar den, tror jag slängde in bilder i mitt galleri (måste rensa lite snart ) den har iofs inget lock men det tror jag besmall och beall har om du vill ha lock alltså http://www.mylittlestar.se/
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    Nu är jag ledsen igen, vagnbytet blir inte av för de tyckte att min vagn var för grå, ville ha en svart!!!  fast de hade nog tjänat på det ändå - en oanvänd Fun mot en beggad gecko lr???
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14