• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis
    martina78 skrev 2008-06-26 23:40:16 följande:
    Slår ett slag för Ju ju be har en between och älskar den, tror jag slängde in bilder i mitt galleri (måste rensa lite snart) den har iofs inget lock men det tror jag besmall och beall har om du vill ha lock alltså www.mylittlestar.se/
    Men åååh vilka fina väskor!!!!! Hur tusan har jag lyckats missa dem? Tack för tipset. Vilka butiker har dem? eller måste man e-handla?
  • madebyinferno
    Noas mamma skrev 2008-06-27 00:01:27 följande:
    Men åååh vilka fina väskor!!!!! Hur tusan har jag lyckats missa dem? Tack för tipset. Vilka butiker har dem? eller måste man e-handla?
    Ser att du bor nära stockholm och där måste det ju finnas någon butik som har det min lokala här på västkusten har precis fått in dem men fick specialbeställa min ändå - kom dagen efter

säkert någon här i tråden som vet så avvakta lite på fler svar du
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    Sabri skrev 2008-06-26 23:40:10 följande:
    Ni som har Bee...hjälp! Jag kan inte hitta serienumret! Det ståra tt det ska sitta på en etikett på mittaxeln (som det gjorde på min Cam) men jag hittar inget. Ngn som vet???
    Tror du måste plocka av sittdelen för att se det, mörk text på mörk etikett
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • imsa

mallan brallan, tack för du tog dig tid igår! vet inte ifall du hunnit kolla på mina bilder på fästet på parasollen ifall det går att demolera, men jag tror inte det.

♥ nu är hon här ♥
  • Kajsan

Noas mamma skrev 2008-06-27 00:01:27 följande:

Ehandla är smart, man kan få dem ruskigt billigt från USA jag har beställt alla mina därifrån.
    Kolla på deras hemsida för återförsäljare och jämför priser.
    Vart de finns att köpa live vet jag inte, för det känns dyrt och onödigt
  • bennysson
    Lille Mammsen skrev 2008-06-26 22:36:47 följande:
    Måste jag kolla imorron! Funderade faktiskt på detta idag...den lutar ganska mycket (utan barn i)! Men om den fortfarande lutar me barn i kommer jag bli "Gaaaalen"!!!!!
    min liggdel lutar faktiskt även med barn i, men jag la i en lite tjockare kudde så det gick jämnt ut. lite trist att den lutar.. undrar om det är något fel på mitt chassi eller om alla gör det? jaaja nu har vi sittdelen iaf. han vägrar ligga ner
  • thj
    bennysson skrev 2008-06-27 07:47:22 följande:
    min liggdel lutar faktiskt även med barn i, men jag la i en lite tjockare kudde så det gick jämnt ut. lite trist att den lutar.. undrar om det är något fel på mitt chassi eller om alla gör det? jaaja nu har vi sittdelen iaf. han vägrar ligga ner
    Hej
    Den ska inte luta med barn i inte så att du får känslan av att baby lutar i huvudänden.
    om du tittar på vagnen utan barn i lutar den då?
    lutar den mer med  babyn i?

kram
  • Lille Mammsen
    bennysson skrev 2008-06-27 07:47:22 följande:
    Måste själv kolla min idag,om det gör det kommer jag reklamera...för en ny vagn ska inte luta så,man ska ju inte behöva bulla upp med kuddar!!
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-06-27 08:43:18 följande:
    HejDen ska inte luta med barn iinte så att du får känslan av att baby lutar i huvudänden.om du tittar på vagnen utan barn i lutar den då?lutar den mer med  babyn i?kram
    Min lutar så man ser detta (utan barn i) men ska kolla idag om den blir mer rak/plan med trollet i! Min e då en NY gecko!
  • mammatill2härligavildar

Är det någon som har bilder på bugaboo cam med skötväskan Skip Hop Dash eller Ju Ju Be beall?
    Funderara på vilken vi ska köpa o nu e jag lat o orkar inte leta igenom bildtråden efter sånna bilder=)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14