• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • madebyinferno
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-29 21:31:19 följande:
    Kan någon snälla visa en bild på buggan med JuJu BeTween ?
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Trojka

När vi en gång är inne på ämnet skötväskor. Jag kan tamejfan inte hitta någon vettig att hänga på vagnen!!! Hur passar Skip hops bruna ihop med BBs bruna bas? Vill egentligen ha nåt roligare men allt kostar multum eller är icke-existerande.

Och vad tror ni man kan begära för en splittny OiOi Hobo i grön tweed (m lappar o rubb o stubb kvar)? Fundersam Nypriset var 995:-. -INGEN ANNONS-

• Kajsan
    Trojka skrev 2008-07-01 23:03:23 följande:
    När vi en gång är inne på ämnet skötväskor. Jag kan tamejfan inte hitta någon vettig att hänga på vagnen!!! Hur passar Skip hops bruna ihop med BBs bruna bas? Vill egentligen ha nåt roligare men allt kostar multum eller är icke-existerande. Och vad tror ni man kan begära för en splittny OiOi Hobo i grön tweed (m lappar o rubb o stubb kvar)?  Nypriset var 995:-. -INGEN ANNONS-
    Jo då, de paasar bra i färg!
  • Noiis

Kan du inte lämna tillbaka OiOi'n om den har lappar och allt??? Det brukar ju inte vara ett problem.

• Trojka
    Kajsan skrev 2008-07-01 23:04:41 följande:
    Jo då, de paasar bra i färg!
    Kanon, då får det bli en sån. Måste bara kränga iväg OiOi:en först.
  • Trojka
    Noas mamma skrev 2008-07-01 23:14:12 följande:
    Kan du inte lämna tillbaka OiOi'n om den har lappar och allt??? Det brukar ju inte vara ett problem.
    Min förra gick sönder (black/white floral) och jag fick välja en annan fr deras shop, ville egentligen ha rosa men den var slut så jag tog en grön. Men den gröna passar inte alls till mina filtar och lillemans kläder. (Och nä, kom inte och säg att jag är skadad nu! )
    Så jag tänkte jag säljer den och köper en helt annan.
  • madebyinferno
    Weklund skrev 2008-07-01 18:15:59 följande:
     nån som testat den här versionen av syskonsits på buggan?
    Hahaha, den var cool, vart har du hittat den och till vilket pris?

Vill också veta om den sitter bra på buggan för gör den det bara MÅSTE jag ha en sådan
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Dis

Någon som vet var de säljer delar till buggan förutom kidzshop, gärna i Stockholm? Jag ska köpa ram och hjul.

• Noiis

Bonti och Sprall på NK hadde iallafall hjul hemma.. när det gäller ram så e jag tveksam :S tips gå in på bugaboo.com och kolla återförsäljare i stockholm. Ring runt och fråga :D

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14