• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Tullemi

Nu har jag hämtat hem vår Bee och jag är supernöjd med vagnen. MEN vad jäkla trist att personalen är så dåliga på att dema modellen. Det var en tjej som hade lite halvkoll på Been så vi fick fällt ihop den. Resten av personalen stod som fån och glodde på. Kändes urtrist. Sen skulle jag bära ut Milea i bilbarnstolen så jag sa att jag kommer och hämtar vagnen efter jag klickat i henne (bilen stod precis utanför) och fastän dom var 4 sysslolösa säljare var det ingen som erbjöd sig att köra ut vagnen (8 meter) för oss. Fasiken, vad jag kan bli sur för sölig service .........Men vagnen är jättefin.....

• Preggie
    mamma2003 skrev 2008-07-02 17:49:15 följande:
    Den är rätta vagnen för dig! Att den känns lite vinglig är en vanesak. Den är ju så lätt och lättkörd att man knappt behöver skjuta den utan den bara sticker ju iväg om man inte passar sig . Min blåste faktiskt bort till andra sidan av parkeringen en blåsig dag medan jag packade i lilleman i bilen . Om du tycker att du vill använda den mer offroad så är det super att köpa till vinterhjulen! De har jag här hemma på grusvägarna, och jag har aldrig haft några bekymmer.
    Tack!! Jag ska byta ut de vanliga framhjulen också för att de är så slitna, då kanske känslan blir en annan också. Än en gång, tack för peppningen! :)
  • Fru Indosaurie
    mamma2003 skrev 2008-07-02 17:27:10 följande:
    Det är rätt lätt faktiskt, en tvååring behöver fortfarande en "riktig" vagn. Bee är en sulky, även om den är bäst i sin klass. Så det blir Cameleon eller Frog såklart.
    vi har bara bee till våran 2åring men vi använder den väldigt sällan, när behöver ni en "riktig" vagn tycker du? funderar bara på om jag har gjort nåt dumt..
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Senap
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-02 18:54:37 följande:
    vi har bara bee till våran 2åring men vi använder den väldigt sällan, när behöver ni en "riktig" vagn tycker du? funderar bara på om jag har gjort nåt dumt..
    Det tror jag inte. Vi använder inte Bugaboon just nu. *duckar för äpplen*
    Bara Zappen (som också är en sulky)
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Fröken Småland
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-02 18:54:37 följande:
    Shoegirl skrev 2008-07-02 19:00:32 följande:
    Det tror jag inte. Vi använder inte Bugaboon just nu. *duckar för äpplen* Bara Zappen (som också är en sulky)
    Nä, det kanske är sant att Bee räcker, en tvååring är ju rätt stor. Fast fick jag bara välja en vagn så skulle det bli Cameleon eller Frog ändå. Men jag är inte så himla förtjust i Bee, kanske därför?
  • Senap
    Svar på #2733
    Nej, skulle jag också välja mellan dem skulle det bli Cam eller Frog.
    Jag tvekar ju fortfarande om jag ska testa Been öht.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Fru Indosaurie

jag tycker att camen är tung och svårstyrd när man har sittdelen vänd framåt Fundersam
    därför köpte vi en bee ist och vi är iaf nöjda, det är ju huvudsaken

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Fröken Småland
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-02 19:15:49 följande:
    jag tycker att camen är tung och svårstyrd när man har sittdelen vänd framåt därför köpte vi en bee ist och vi är iaf nöjda, det är ju huvudsaken
    Men vad hände med din Cameleon?
  • Fröken Småland
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-02 19:21:08 följande:
    den är bebisens
    Aha! Så den har stannat i familjen i alla fall *pustar ut*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14