• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina
    mollan nu skrev 2008-07-02 12:35:54 följande:
    nämmen då. Då får vi hoppas dom skickar personalen på en charmkurs. Så det inte blir samma snorkighet i den butiken som den vid odenplan.
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • mallan brallan

Jag är så sur på  Urban!
    Man kan inte tvätta honom i tvättmaskinen!
    Jag visste att jag skulle hålla mig till Bugaboo...

• SStina
    mallan brallan skrev 2008-07-02 12:37:24 följande:
    Jag är så sur på  Urban!Man kan inte tvätta honom i tvättmaskinen!Jag visste att jag skulle hålla mig till Bugaboo...
    Gå till en bensinmack och kör i den i tvätteriet vet ja
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Majomajo

Tack för svaren! Hade nästan helt valt bort Bugaboo pga att man inte kan ha sittdelen plan, kanske ska tänka om då...

• mollan nu
    Majomajo skrev 2008-07-02 12:40:29 följande:
    Tack för svaren! Hade nästan helt valt bort Bugaboo pga att man inte kan ha sittdelen plan, kanske ska tänka om då...
    tänk om och jag lovar du kommer köpa bästa vagnen som finns på marknaden
    Värd varenda krona är den.
  • Majomajo

Då tar jag med mig råden hem till mannen. Han har nämligen sin röst stenhårt på Bugaboo! Det är inte kostnaden som är något hinder - de andra ligger inte lägre -kanske Teutonian ligger lite lägre (fast det verkar kunna bli dyrt med alla olika färgvarianter man behöver till bugaboon ), utan det är komforten enbart.

• ami

Jag är så sur på  Urban!Man kan inte tvätta honom i tvättmaskinen!Jag visste att jag skulle hålla mig till Bugaboo...
    Tvätta med textilschampo. Man skummar upp ett lödder som man gnuggar med. Torka torrt med trasa bara.
    Har själv använt det till div vagnar med gott resultat.
  • Lille Mammsen

Jag har tvättat min!! Suffletten har jag dock tvättat förhand men sittsen (tagit bort metallbågen)har jag tvättat i maskin på 30grader & me galltvål!!
  • Lille Mammsen

mollan nu skrev 2008-07-02 13:05:36 följande:

tänk om och jag lovar du kommer köpa bästa vagnen som finns på marknaden Värd varenda krona är den.
    Njaa...bästa vet "jag" ej....men smaken e som baken.... Jag e dock MYCKET nöjd nu....men detta pga har både buggan + uj´n
  • Trojka

Nu är en chokladfärgad Skip hop duo deluxe på väg hem till Buggan.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14