• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Irish

Mallan Brallan tack för hjälpen med att lägga kort i bildtråden. Fattar inte varför det inte går att göra själv. Jag har ju plus. Jag högerklicka på kopiera men sen händer det ingenting när jag högerklickar klistra in???

Jag har varit ute på lång promenad idag och är hel nöjd med min nya vagn. Lillan verkar gilla den också. Förutom att hon inte kan ställa sig upp i denna.

Det var alltid jätte jobbigt när hon åkte i sin gamla vagn så fort hon blev rastlös ställde hon sig upp om och om igen. Skönt att slippa det iallafall.

Jag funderar på att beställa en ny suflett ifrån en här på familjeliv som syr dem. Vilka tyger tycker ni är fina till min rosa vagn???

• 070815

Hej hej, köpte min bugaboo cam för ca 3 veckor sedan- jag tänkte till vintern, det känns som det kommer bli kallt för min dotter :/- har ni använt ngn fotsack till sittdelen på vintern??

• ami
    070815 skrev 2008-07-02 00:54:00 följande:
    Hej hej, köpte min bugaboo cam för ca 3 veckor sedan- jag tänkte till vintern, det känns som det kommer bli kallt för min dotter :/- har ni använt ngn fotsack till sittdelen på vintern??
    Bugaboos egna åkpåse sitter jättebra.
  • lilla sandra

Ja, jag är oxå inne på att saddlebag är smidigast att ha..

skrev 2008-07-01 19:50:39 följande:

ingen alls! skulle bli för jobbigt att ta bort och sådär tycker jag. okej om man har en saddlebag som man kan ta loss och lägga i varukorgen men en stor skötväska är så jobbigt att knöla in där nere. saddlebagen kan man ju hänga på sidan också när stora barnet åker med. min dotter gillar iaf inte att ha en saddlebag ovanför huvet
  • mini2007

Tänkte jag inte på.. Jag var i butiken, så det blev en turkos för 279 pix! Invigdes idag, funkade kanon, både som amningsfilt och solskydd på vagnen :)

fröken ida skrev 2008-07-01 07:37:01 följande:

Jo fast deras frakt är dyrare tror jag så det går på ett ut
  • Sylt

Godmorgon!

Hur stor är Bee´s åkpåse om man jmf med den åkpåsen som är till Cam/Gecko. Den ser smalare ut, men är den även kortare? Funkar den till en 1,5åring?

• Weklund
    martina78 skrev 2008-07-01 23:28:52 följande:
    Hahaha, den var cool, vart har du hittat den och till vilket pris? Vill också veta om den sitter bra på buggan för gör den det bara MÅSTE jag ha en sådan
    hittade den i en katalog från barnenshus, men fick googla fra bildr etc.
    bibi swiss strolli rider - http://www.amazon.com/Happy-Swiss-Strolli-Rider-Switzerland/dp/B000H3PT9C 
    får ju md tre olika fästen så den kan ju pasaa!!
  • mollan nu
    ami skrev 2008-07-02 01:26:59 följande:
    Cameleon eller Bee till normalstor 2-åring?
    Båda
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14