• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Stormis
    myHappiness skrev 2008-07-01 17:34:38 följande:
    Det kan bli dyrt för mig med ett färgbyte med andra ord. Kom på att jag har sittdel och varukorg i denim, utöver min röda bas. Så allt jag behöver igentligen nu är en denim liggdel. Var tyvärr slut på kidzshop.Då kan jag köpa nån ny topp istället.Och allt detta innan jag ens börjat använda vagnen. Jag förklarar mig själv tokig och går och gömmer mig!

Det kommer att bli värre...
  • Weklund

nån som testat den här versionen av syskonsits på buggan?
  • Noiis

Lite OT men tror att några av er kanske kan hjälpa mig; Vart hittar man moln tyget och marimekko tyger i stockholm? blir helt tokig, letar och letar men alla ser ut som frågetecken när jag frågar i tyg affärer. Hittar bara marimekko som vaxdukFundersam känns inte som det bästa att använda för att sy dyna med ;)

• modestyclara
    tlillan skrev 2008-06-30 21:57:23 följande:
    det blev grå bas o blå topp. Hoppas det blir fint. Det va så svårt att välja färger o jag velade hela tiden...
    Låter jättesnyggt!
  • SStina
    Noas mamma skrev 2008-07-01 18:43:45 följande:
    Lite OT men tror att några av er kanske kan hjälpa mig; Vart hittar man moln tyget och marimekko tyger i stockholm? blir helt tokig, letar och letar men alla ser ut som frågetecken när jag frågar i tyg affärer. Hittar bara marimekko som vaxduk känns inte som det bästa att använda för att sy dyna med ;) 
    Finns ju en Marimekkobutik vid Norrmalmstorg/smålandsgatan.....annars så kanske det finns ute på nätet.
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • modestyclara
    Finasteunge skrev 2008-07-01 16:46:01 följande:
    En liten fråga åt min syrra som ska skaffa sig en bugga... vilka stå brädor är det som funkar?? är det nån som funkar som finns typ på babyland??
    Jag rek. bugaboos egna. Lätt att fälla upp när man ej använder, repar inte chassit som många andra brädor gör, plus att brädanär så stor så barnet kan sitta på den.
  • modestyclara
    Weklund skrev 2008-07-01 18:15:59 följande:
     nån som testat den här versionen av syskonsits på buggan?
    tror inte den funkar med fästet eftersom buggans handtag är mer rektangulärt än runt...
  • Fru Indosaurie
    Noas mamma skrev 2008-07-01 18:43:45 följande:
    Lite OT men tror att några av er kanske kan hjälpa mig; Vart hittar man moln tyget och marimekko tyger i stockholm? blir helt tokig, letar och letar men alla ser ut som frågetecken när jag frågar i tyg affärer. Hittar bara marimekko som vaxduk känns inte som det bästa att använda för att sy dyna med ;) 
    molntyget kan du nog hitta på flera barnbutiker, det finns bland annat på russinet i sundbyberg.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Thats me

åhhhh funderar på o sälja buggan och köpa en race eller sitty ist..

men vad ska jag begära för min bugga???

endast sittdel
    blå bas + varukorg
    blå fleecetop
    grå bas + varukorg
    röd canvastop
    muggväskor både på styret och bågen

OBS OBS OBS INGEN ANNONS!!!!!!!

• slma

Har köpt marimekko tyg vid Norrmalmstorg pa deras butik där, tva ganger tom, sist för bara nagra veckor sedan.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14