• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Trojka

Håller på o rensar bland skötväskorna och tänkte rådfråga er lite till.

Denna Skip*Hop (Spark tror jag den heter), är det en ny eller gammal modell?

Köpte den ny av en tjej på Tradera, men kan varken hitta den på deras hemsida eller i någon shop. Fundersam Kan det ha varit typ en utgående modell?

• Fru Indosaurie
    Trojka skrev 2008-07-02 10:20:37 följande:
    Håller på o rensar bland skötväskorna och tänkte rådfråga er lite till. Denna Skip*Hop (Spark tror jag den heter), är det en ny eller gammal modell?Köpte den ny av en tjej på Tradera, men kan varken hitta den på deras hemsida eller i någon shop.  Kan det ha varit typ en utgående modell?
    det här kanske inte är något svar på frågan men..
    www.target.com/gp/detail.html/601-0746377-3356905&AFID=Shopping&LNM=B000PU3GVA|Spark_by_Skip_Hop_Diaper_Bag_Black_Charcoal&ref=tgt_adv_XSC10001
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Trojka
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-02 10:25:57 följande:
    det här kanske inte är något svar på frågan men..www.target.com/gp/detail.html/601-0746377-335...|Spark_by_Skip_Hop_Diaper_Bag_Black_Charcoal&ref=t gt_adv_XSC10001
    Jamen det är ju precis en sån. Då kanske det är en modell som inte finns i Sverige då?
  • Majomajo

Hej ni Bugaboo-proffs! Vi väntar första barnet och ska välja barnavagn. Väljer mellan Bugaboo Cam, Mutsy 4-rider och Teutonia Fun. Det som talar emot Bugaboon är att man inte har plan liggdel i sittvagnen. Hur tycker ni att det är? Stör ni (eller barnet) er på att barnet inte kan ligga plant?

• Teresia78
    Majomajo skrev 2008-07-02 10:44:07 följande:
    Hej ni Bugaboo-proffs! Vi väntar första barnet och ska välja barnavagn. Väljer mellan Bugaboo Cam, Mutsy 4-rider och Teutonia Fun. Det som talar emot Bugaboon är att man inte har plan liggdel i sittvagnen. Hur tycker ni att det är? Stör ni (eller barnet) er på att barnet inte kan ligga plant?
    Min 3-månaders ligger hur bra som helst i sin sittdel!  Vi valde också bort Bugaboo och köpte en annan, men efter 1mån så blev det en Bugaboo iaf så av dem du väljer skulle jag definitivt ta Bugaboon. Skrattande *smaksak*
    Leo mammas prins!
  • mollan nu

Jag tycker barnet sitter mycket mycket bättre i bugaboon än vår förra vagn. Där kasade hon ner och låg ofta med huvudet i vinkeln sitt/rygg del.
    Nu när hon snart är 2 år har hon fått för sig hur man ska sova och ligger på sidan. Det blir lite knorvigt men funkar. Hon drar in den understa benet och lägger det andra över. Ja konsigt förklaring men det går allafall.

• Lille Mammsen

KOLLA in detta!!

BONTI växer!!!

Fr o m den 1 juli finns vi även på Karlavägen 67 (F d Simpleworld)

Välkommen till någon av våra butiker!

Karlavägen 67, Stockholm,
    Norrtullsgatan 33, Odenplan
    Stora Nygatan 4, Malmö

• Lille Mammsen

Missa detta....

Du kommer snart att kunna köpa Simpleworlds egna märkesvaror i alla Bontis butiker! Bl a Simpleworld åkpåse, Simpleworld Startbag och snart också Simpleworlds nya matstol.

• SStina

Apropå hur barn sitter i Buggan.....så sitter min flicka 8mån perfekt bra i Buggan än sin UJ...rak och fin i ryggen...det blir inte lika bra i UJ...Förvånad

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • mollan nu
    Lille Mammsen skrev 2008-07-02 12:07:44 följande:
    KOLLA in detta!! BONTI växer!!!Fr o m den 1 juli finns vi även på Karlavägen 67 (F d Simpleworld) Välkommen till någon av våra butiker! Karlavägen 67, Stockholm, Norrtullsgatan 33, Odenplan Stora Nygatan 4, Malmö
    nämmen då. Då får vi hoppas dom skickar personalen på en charmkurs. Så det inte blir samma snorkighet i den butiken som den vid odenplan.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14