tack snälla ska genast springa in till marimekkos egna butik! korkade jag som inte ens tänkte så långt! Russinet i sundbyberg ska jag försöka ta mig till! är så kär i moln tygerna :D
*niger sött och bockar vackert till alla svar*
bakabakalitenkaka skrev 2008-07-01 21:03:29 följande:
Marimekko har som sagt butik vid Norrmalmstorg, man kan även hitta en stor del av deras utbud på Åhléns city
Jag älskar Åhlens i City, tycker att man kan hitta det mesta där. I går var jag dock väldigt stressad när jag var inne i stan och tog tag i en tjej som arbetade på tyg avdelningen. Frågade ursäkta men har ni möjligen tyger från marimekko? Hon blängde surt och sucka nää det har vi inte. Så då struntade jag i att kolla oxå! Antar att hon hade en dålig dag!
bakabakalitenkaka skrev 2008-07-01 21:05:11 följande:
Ni som har mugghållaren och sittdelen-vart har ni placerat hållaren? Jag ville ha den vänd inåt (alltså inte utanför ramen) men det funkar inte när jag vinklar sittdelen till liggläge
Jag har min på den smala delen av handtaget högt upp. fästet sitter typ kant i kant med skumgummit på hand taget. Jag har min oxå innåt, slog i och fastna i allt när jag hade den utåt! jag har iallafall inga problem att fälla ner sittdelen till liggläge.
mallan brallan skrev 2008-07-01 20:14:53 följande:
Sstina å ami å Noas mamma; Man är ju upplärd kvinna. Hemkunskap och syslöjd är det enda jaghar betyg i! Fick ni gå på några andra lektioner...?! :-O
=O *funderar och kliar mig i huvudet* Tror vi hade bild oxå

men jag är inte helt hundra :D