Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Emmsan skrev 2008-08-04 00:15:27 följande:
    ååååh ja vad ruvar du på dåååååå ;) har hört atdet gömmer sej ngr katvig hemma hos dej oxå ;)
    Mmmmmmm...men inge rosa finns det här! Mer brunt vill jag ha
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-04 00:17:47 följande:
    Ja jag tänkte sy mig en sänggavel till dottern i råååsa Katvig, men hottar jag ingen så blir det den gröna.Den svart/vita och den bruna ska bli sufletter tror jag.Rååsa suflett har jag ju redan.
    Va de du som roffa åt dig det svart/vita på tradera??
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-08-04 08:06:22 följande:
    mammsens: Såg att du undrade över katvig klänning och midiapple är mycket bredare än de randiga som är ganska smala. Är superirriterande, de är oxå sladdrigare och tunnare i tyget.
    vilken e sladdrig av don?
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-08-04 08:33:12 följande:
    midiapple är sladdrigare och ca 5-6 cm bredare i samma strl som randiga.
    jaha,tyvärr diggar jag mönstret så det blev en klänning för 159:-
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-08-04 08:44:48 följande:
    Ja, fina är de, gillar oxå mönstret. Va ju bra pris oxå!
    freshmilk har rea
  • Lille Mammsen

Denna annons svarade jag på innan sommaren och fick svar för någon vecka sedan att Buggan va såld MEN att dom har några liknande vagnar,nya i kartobg för bra pris Nu har dom en till Bugga till salu dom kanske säljer förra igen Snacka om att RAGGA kunder/köpare....små fult tycker jag!! För den som ej förstår så finns det INGEN bugga............

www.blocket.se/vi/17393330.htm

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:07:31 följande:
    jamen det kan jag väl inte säga till dej juuuuuuu skulle inte du gå o lägga dej da love you......
    Nu får du ta o kamma dig på vaden Du ska sy o va tyst men snutta inte på vinet när du syr bara....eller? Du kanske syr snabbare o bättre då? Om de e så bälja i dig då gumman Nääääää...nu e jag stygg! Du e go ;-D
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-04 23:14:09 följande:
    nja nää ok säg inget då..... men du vet alla nova star jeansen som de säger e slut på kidz... det är JAG... JAG som har köpt allihopa till 50% så nu har jag 3452 par NS jeans mohanahahahahahah
    nää THJ jag va tvungen att skoja lite när alla gnäller idag om dessa förbaskade jeans kraaaaaaaaaaaaaam
    Nu e du lite stygg flicka....lite smisk på¨*PIIIP* behövedu nog ha......ge gubben ridpiskan nu va....Ojj,nu försa jag mig
  • Lille Mammsen

Emmsan gumman....du vet att jag diggar dig! Men idag var det inge kul o va 4barns morsa....jag va lite (JÄTTE) less o dom med....vi e inne på 7:e lediga veckan! 2ST tjatar om att få gå till dagis Därför terrar jag dig gumman....måste få ut lite............

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14