Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

thj skrev 2008-08-04 23:40:36 följande:
    Det kommer att gå att köpa toppset i silver i höstkommer inte ihåg vem det var men ska luska på detKram
    Har du koll på när USA mässan var & när Tyskland mässan e??
  • Lille Mammsen

HooHoo...är det bara jag som e "uggla" & pimplar kaffe....man e ju skadad! Jag måste dricka kaffe eller te för att bli lite ZZömnig!

• Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-05 01:09:57 följande:

Näää jag e kvar
    Bra där....alla andra ligger väl o ZZZover o fiiiiiser under täcket
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-05 10:10:17 följande:
    åhhh grattis det va snabba ryck ;) va roligt nu blir jag oxå sugen ju
    Japp,de e bara att korka upp Mus*PIIIP* Förtidigt att va grov
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-05 10:34:43 följande:
    hahahah aär du vaken?? nix det är ingen ide det finns inga snygga minibussar säger min man :(
    jag försöker pimpa min Opel Zafira...gubben försöker hejda mig! Försöker smöra till mig kjolpaket+tonade rutor nu! Tjata till mig 17" alu-fälgar men vill nog ha 18" DIGGAR vagnar & Bilar....båda rullar på hjul!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-05 10:35:36 följande:
    förmodligen en molo overall då vi får en i present men det skulle räcka med en molo luuuuurv :) så det ska vi ha oxå ;) du då?
    Diggade nya MOLO baby overallerna....men ev blir det Mikk-line iår!?
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-05 10:50:46 följande:
    jag köpte för 2 veckor sedan en polarn och pyret overall, den traditionella bruna i bäver med krage (köptes på pop outlet)hade en likadan i röd när jag var liten......jag älskar dem!!!
    Fanns det mycke kvar? typ i stl.74-80 Ingen aning vilken stl. man ska ta...har alltid tagit för stor dvs fortfarande stor när vintern är över!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-05 12:21:58 följande:
    Jag ska ha Meandi till stora tjejen, eftersom jag säljer det självLillskruttan ska ha IdaT, en lila med igelkottar.
    Va ligger en sån overall på då? fanns väl i svart o ljusblå oxå va??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14