Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Måledal skrev 2008-08-03 15:47:39 följande:
    Tack så jätte mycket för era svar. Då blir det nog canvas då. kan ju alltid köpa till fleece sen om man vill ha att byta med.
    Någon som har bugaboos skötväska? är den bra?
    Nåt annat bra tips på en snygg skötväska som passar till den rosa färgen?
    Jag diggar min Bugaboo väska iallafall!!!!
  • Lille Mammsen
    madiecken skrev 2008-08-03 18:19:21 följande:
    Ja, vore toppen om du ville kolla de helt nya hjulen oxå.. man vill ju lixom ha en helt ny vagn när man betlar så mkt för den. Men skulle den va från butikens "egna" så e väl inte denna sämre än en ny vagn för det va??
    Jag skulle ej ta ett butiks ex utan rabatt!! Butiks ex kan få stå ut med mycket tex oerfarna som ej orkar vänta på hjälp o bänder o bökar själv..... Sorry,vill ej skrämmas...men har jobbat i butik!
    PS Jag köpte min Bugga som var butiks EX...men fick en bra rabatt som jag var nöjd med!
  • Lille Mammsen

Akut & hör ej hit men ni har säkert koll...katvig klänning är stor/liten/lagom i stl. Sorry...får tyvärr inge svar i kajsans tråd...

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-03 23:47:51 följande:
    hahahaha mmm suuuuure gillar dej ändå baby
    Den kvinnan försöker göra mig förvirrad....hon kanske har snuttat på nog läskande
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-03 23:55:06 följande:
    inte jag nu igen väl??? idag e jag nykter hahahahahaha
    Nää....kvinnan som ej ZZZover på natten dvs som oss Om du snuttat på något...har du?
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-03 23:45:56 följande:
    Va? va? Jag?! Näääää Jag är kvick som en vessla!
    Mmmmmmm............... *visslar* Hmmm...väntar.......Vessla..Nja,mer sengångare
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-03 23:59:41 följande:
    nää men bra sugen p åvin e jag ;)
    Jaha...de där MusÖppnare...som min gubbe kallar detta....som jag tycker smakar BLÄÄÄÄ
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-04 00:03:51 följande:
    Mamma och Fru skrev 2008-08-03 23:52:00 följande:
    Jag letar jag med, har alla färger här, men jag är ute efter rosa i vuxen storlek.
    Du e då en riktig Fis-Mört om du ruvar på massor...... Dela me dig
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14