Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

FinalFantasy skrev 2008-08-08 20:58:51 följande:
    Tyo bonti har flesta färgerna
    för 100:-
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-08 23:46:26 följande:
    jesus DEN SKA JAG HAAAAAAAAAAAAAAAAA mammsens e det din med lutande chassi ??
    ellerhur............
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-08 23:51:04 följande:

Ja ha va de så de va! Jo men de e klart den är väl special designad då mammsens inte visste jag att din gecko vart så dyr och jag som trodde att de va för att dom fick en cameleon på köpet... fy vad jag e puckad
    Avis va
  • Lille Mammsen

fröken ida skrev 2008-08-09 09:10:31 följande:

Ja jag trodde barnvagnsbegäret skulle försvinna när jag köpte min bugga men jag suktar fortfarande efter andra vagnar som UJ och Quinny. Sen har man dessutom sug efter alla assocearer till buggan. Det är tufft att vara Bugabooägare.
    det är tufft att va UJ ägera oxå!! massa klädslar blir det....
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-09 11:14:51 följande:

Aaaa inte så lite avis heller Men jag är bra nyfiken på hur man lyckas spendera 14.000 på en gecko Eller 15 som du hihiNån som fått svar från henne???Gällande byta till sittdel så gjorde jag det när noa var 3 månader. Men jag har bytt tillbaka till liggdelen nu. Noa älskar att stå och när han blev arg eller vart över trött så satte han upp fötterna på liggdels plattan och sköt ifrån..... Vilket resulterade i att han hade huvudet i suffletten. Och att ha selen på hela tiden tyckte jag blev små jobbigt så han får vänta lite till med sittdelen
    Precis så är det för mig nu,funkar INTE o då är min precis 6mån! rullar min uj nu me liggdel...min bb me liggdel på e lte "knasig" men hjälp e på "G"
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-09 11:59:41 följande:
    jag har ju bara sand så den e min favvis men jag ska beställa en bruuun sittdel snarast ska bara bli av med mina jäkla uj liggdelar (ingen annons)
    Men då! Hajar ej varför dom e kvar! PS Behöver din hjälp omg...kolla inboxen!
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-09 15:03:28 följande:
    jag är helt inne på att inte klä på barn för mycket därför har jag fleece overall och en tjock pop overall till vintern (fast jag såg en snygg overall på matador i går tror det Molo
    fyndade på matador (solna) katvig hel dräkt brun/svart randig  och kik-kid mössa (han såg ut som en tomte i den
    va kosta katvig dräkten...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14