• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara

molly 81 skrev 2008-07-05 11:30:10 följande:

Hallo alla!Har ett litet problem. Vi brukar dra på sittkläsdlen hemma ibland så Ellen får provsitta och komma upp lite! Men jag tror det är något knas med ramen(har en Gecko)Där man sticker in de små metallpinnarna, det är bara den ena som går in helt. Den andra får man bara in en pyttebit, sen tar det stopp?! Man vågar inte peta för mycket själv ju?!Någon mer som haft det så? Reklamation?!Emma
    Ingen fara, har hänt mig med en gång. Man får joxa lite (ta bort spännrämmen från plopparna och fixa med småpinnarna först så hamnar de rätt. De kan hamna snett ibland liksom och då går de inte in i ramen som de ska...
  • Salt Groda

Jag vill köpa en cameleon till kommande bebis, tycker de är så fina och verkar vara en superbra vagn. Hur är det med liggdelen, man får en madrass med va? Brukar ni använda lakan i vagnen eller hur gör man egentligen?? Det är knappt nån här i usa som använder liggvagn så jag har liksom ingen koll på hur det funkar!

• Elliebelli

Hej!

Jag vill se bilder på era skötväskor på Been, vet inte riktigt vilken jag ska välja så det vore till stor hjälp!

Och om nån orkar komma med förslag

• oOrosamarängerOo
    Elliebelli skrev 2008-07-05 19:22:15 följande:
    Hej!Jag vill se bilder på era skötväskor på Been, vet inte riktigt vilken jag ska välja så det vore till stor hjälp!Och om nån orkar komma med förslag
    Hmm, jag har bilder på mina fem olika skötväskor, men bara en när den hänger på been men de jag har passar alla likabra iallafall har jujube conected på bee som jag fäster på.
  • Ms Kanga
    Salt Groda skrev 2008-07-05 18:43:54 följande:
    Jag vill köpa en cameleon till kommande bebis, tycker de är så fina och verkar vara en superbra vagn. Hur är det med liggdelen, man får en madrass med va? Brukar ni använda lakan i vagnen eller hur gör man egentligen?? Det är knappt nån här i usa som använder liggvagn så jag har liksom ingen koll på hur det funkar!
    Madrass följer med. Om det är så varmt att man inte har åkpåse är det bra att ha ett lakan eller en filt över madrassen eftersom det är enklare att tvätta.
  • angiee

Nån som vet om man kan reklamera en suflett som blivit väldigt solblekt på 2 veckor????

Känns inte så kul att den inte hållt färgen alls!
    Hur ställer sig butikerna till det tro?
    ღ ♥ ღ Vendla ღ ♥ ღ www.underbaramirakel.blogspot.com
  • Elliebelli

Aha, är det själva krokarna/fästena du har till alla skötväskorna?

SooJuicy skrev 2008-07-05 19:34:15 följande:
    Hmm, jag har bilder på mina fem olika skötväskor, men bara en när den hänger på been men de jag har passar alla likabra iallafall har jujube conected på bee som jag fäster på.
  • Fröken Småland
    angiee skrev 2008-07-05 19:54:30 följande:
    Nån som vet om man kan reklamera en suflett som blivit väldigt solblekt på 2 veckor???? Känns inte så kul att den inte hållt färgen alls! Hur ställer sig butikerna till det tro?
    Det skulle jag inte tveka att reklamera om jag hade kvittot kvar. Sådär skall det inte vara, och det tror jag Bugaboo håller med om!
  • mallan brallan

Ellibelli: Det är faktiskt svårt att hitta skörväska som hänger bra på Been!
    Jag har det problemet att jag vill ha med mig lite mer än nödvändigt,
    så det är lite moment 22. Men Ju Ju Be´s Be Small hänger bra,
    tar inte så mycket plats.

• NileNile

Är det någon här som använder Uv-skyddet mycket.
    Jag använde det för första gången idag då vår bebis är 1 vecka gammal:)
    Upplevde dock att det blev varmt som i en bastu. Någon annan som har samma erfarenhet?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14