• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • molly 81

Hallo alla!

Har ett litet problem. Vi brukar dra på sittkläsdlen hemma ibland så Ellen får provsitta och komma upp lite! Men jag tror det är något knas med ramen(har en Gecko)Där man sticker in de små metallpinnarna, det är bara den ena som går in helt. Den andra får man bara in en pyttebit, sen tar det stopp?! Man vågar inte peta för mycket själv ju?!

Någon mer som haft det så? Reklamation?!

Emma

• thj
    molly 81 skrev 2008-07-05 11:30:10 följande:
    Hallo alla!Har ett litet problem. Vi brukar dra på sittkläsdlen hemma ibland så Ellen får provsitta och komma upp lite! Men jag tror det är något knas med ramen(har en Gecko)Där man sticker in de små metallpinnarna, det är bara den ena som går in helt. Den andra får man bara in en pyttebit, sen tar det stopp?! Man vågar inte peta för mycket själv ju?!Någon mer som haft det så? Reklamation?!Emma
    Nu är ag inte helt säker,men tror att det är i sin ordning
    Men ag ska kolla upp det helt.
    kram
  • thj

Ursäkta men min JFV m.mm funkar bara ibland hoppas ni kan läsa ngt så där ändå vad jag skrivet
    kram

• molly 81

THJ: JAg reagerade inte på att det saknades bokstäver=) Men det är några forskare som kikat på det, människan läser hela ordet ändå, lite på automatik, man har en bokstavs/ordbas i hjärnan så att säga!!

=)

• thj
    molly 81 skrev 2008-07-05 11:53:32 följande:
    THJ: JAg reagerade inte på att det saknades bokstäver=) Men det är några forskare som kikat på det, människan läser hela ordet ändå, lite på automatik, man har en bokstavs/ordbas i hjärnan så att säga!!=)
    Oh vilken tur för mig kul forskning.
    Kramizz
  • molly 81

THJ:
    Jag inboxade dig för ett tag sen om Cam suffla till geckon.. Har bestämt mig helt nu. Det ska bytas suffla. Lust att hjälpa mig?!

• thj
    molly 81 skrev 2008-07-05 12:12:23 följande:
    THJ:Jag inboxade dig för ett tag sen om Cam suffla till geckon.. Har bestämt mig helt nu. Det ska bytas suffla. Lust att hjälpa mig?!
    Oj förlåt det har jag missat*skäms*
    Klart jag hjälper dig
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-05 12:12:23 följande:

THJ:Jag inboxade dig för ett tag sen om Cam suffla till geckon.. Har bestämt mig helt nu. Det ska bytas suffla. Lust att hjälpa mig?!
    Vill & ska oxå...redan "terrat" THJ ang detta Kul! Då e vi 2 som ska fixa o dona.....
  • molly 81

Mammsen: Vilken knep du? Jag knep den röda precis! lite mer än 400 pix! Som hittat!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14