• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-06 11:53:47 följande:
    Det funkar att ha cameleons basdelar på frogen Hjulen passar utmärkt,likaså adaptern. Basklädseln är lite stor men det går Tycker om frogen
    Åhh tack söta du
    Sen när vi kommit hem blir det en "liten" beställning med bla sittdelsbas, varukorg, parasoll & åkpåse

Ha en underbart fin nationaldag
  • thj
    loveliva skrev 2008-06-06 12:50:51 följande:
    Åhh tack söta du Sen när vi kommit hem blir det en "liten" beställning med bla sittdelsbas, varukorg, parasoll & åkpåse Ha en underbart fin nationaldag
    Då lägger jag undan det till dig vännen..
    Är det i brunt?
    Så det finns hemma när du kommer hem igen..

Kramizz
  • loveliva
    thj skrev 2008-06-06 12:53:34 följande:
    Då lägger jag undan det till dig vännen..Är det i brunt?Så det finns hemma när du kommer hem igen..Kramizz
    Snällt!!!!
    Ja, sittdelsbas och varukorg i brunt & rooooosa parasoll
    Kom på att jag kanske kan vänta lite med åkpåse, eller? Det tar väl inte slut?
    Tack än en gång!!!!!
  • madebyinferno
    Bopsan skrev 2008-06-06 08:47:44 följande:
    My little star har fraktfritt förresten, kan vara bra att veta. Om man vill ha något tillbehör eller så.Funderade lite på BeQuick, men eftersom jag nog ska köpa en Skip Hop saddlebag, så kanske den är onödig?????BeMine är jättesöt och praktisk, men, hehe, min plånbok är nog för stor:)
    Använder bemine som en plånbok faktiskt älskar den iom att det inte är något magnetlås utan dragkedja - stooooort minus för skiphop´s city chic för den har ett magnetlås i "mammaväskan" vilket har gjort mitt kort helt konstigt - fungerar bara ibland!!
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Kajsan
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-06 11:35:39 följande:
    det borde dock inte bli på en saddlebag tack vare det låga värdet. Om tull och moms inte uppgår till 100 kronor så kommer det in utan avgifter så om totalen pris och frakt slutar på under 350 borde det klara sig. 
    Jag beställde en saddlebag förra veckan och fick betala extra avgifter på 141 kr
  • madebyinferno

måste man ha suflett under Bee´s solskydd, eller skyddar den tillräckligt tro??? Kanske ihop med ett parasoll, lr???

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Mary Cherry
    Lille Mammsen skrev 2008-06-06 12:41:16 följande:
    mina meeeeeeee............
    Jag var bara tvungen att köpa ett rosa parasoll, och så beställde jag ett brunt parasoll och en brun sommarsuflett från Neiman Marcus, det blev inte ens 500:- för båda! Sen kommer jag säkert få betala tull och sånt, men det blir ju ändå billigare än att köpa det här. Dessutom fick jag det fraktfritt för att det tog sån tid, han på chatten var helt trög.
  • thj
    martina78 skrev 2008-06-06 13:47:04 följande:
    måste man ha suflett under Bee´s solskydd, eller skyddar den tillräckligt tro??? Kanske ihop med ett parasoll, lr???
    Parasoll är nog bra till
    Kram
  • madebyinferno

NYA BILDER I BILDTRÅDEN

• Kajsan
    martina78 skrev 2008-06-06 13:47:04 följande:
    Den sitter inte så bra utan suflett under.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14