• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Ms Kanga
    Kajsan skrev 2008-06-06 13:43:25 följande:
    Jag beställde en saddlebag förra veckan och fick betala extra avgifter på 141 kr
    Så surt Ledsenmen det är ju ändå billigare än att handla i Sverige
  • Lille Mammsen

Mary Cherry skrev 2008-06-06 13:53:12 följande:

Jag var bara tvungen att köpa ett rosa parasoll, och så beställde jag ett brunt parasoll och en brun sommarsuflett från Neiman Marcus, det blev inte ens 500:- för båda! Sen kommer jag säkert få betala tull och sånt, men det blir ju ändå billigare än att köpa det här. Dessutom fick jag det fraktfritt för att det tog sån tid, han på chatten var helt trög.
    Mitt PKT me nya extra klädseln (GRÖN-Gecko klädsel) väntar på mig Har ju lite $$$$ kvar till tex skötväsk lock! Fast drar ju till Spanien söndag morron
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-06-06 14:54:25 följande:
    Mitt PKT me nya extra klädseln (GRÖN-Gecko klädsel) väntar på mig Har ju lite $$$$ kvar till tex skötväsk lock! Fast drar ju till Spanien söndag morron
    Min klädsel är beställd från "sweden" & va fraktfritt!!
  • Lille Mammsen

TIPS!! Till er som "jagar" KATVIG påslakan/tyg!! AS LÄCKERT i svart/vitt!!! Tipsar PGA har ej råd att slå till på detta själv....

• Cilla R

Gaah jag håller på att bli tokig!
    Mitt chassi har pajjat och jag väntar på ett nytt som jag beställt (hoppas att det kommer nästa vecka), så nu har vi ingen vagn. Eller mjo det har vi, en brio Sitty som inte går att fälla och saknar sufflett Skrikandes Minstingen på 15 månader sitter hur dåligt som helst i den + att den är framåtvänd.
    Jag saknar min Cam!!!! Gråter

Mamma till Néa och Ophelia!
  • Fru Indosaurie
    Jag var bara tvungen att köpa ett rosa parasoll, och så beställde jag ett brunt parasoll och en brun sommarsuflett från Neiman Marcus, det blev inte ens 500:- för båda! Sen kommer jag säkert få betala tull och sånt, men det blir ju ändå billigare än att köpa det här. Dessutom fick jag det fraktfritt för att det tog sån tid, han på chatten var helt trög.
    jag kan bara varna för att NM skickar alla artiklar i olika paket Fundersam för varje paket så är postens avgift 100 kr + tullavgift och den blev ungefär 140 kr för en vara som var värd 39.95 dollar. Så totalt 240 kr extra per pryl
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Fröken Småland
    JessieS85 skrev 2008-06-06 16:24:38 följande:
    Går camens ram på frogen oxå?
    Japp, det passar. Och tvärtom såklart.
  • Fröken Småland
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-06 11:35:39 följande:
    det borde dock inte bli på en saddlebag tack vare det låga värdet. Om tull och moms inte uppgår till 100 kronor så kommer det in utan avgifter så om totalen pris och frakt slutar på under 350 borde det klara sig. 
    Du tänker på 500-gränsen va? Den gäller bara för gåvor, inte för köp i internetshopar .
    SooJuicy skrev 2008-06-06 12:45:04 följande:
    Skatteåterbäring, ja det hade ju varit trevligt om man fått nån sån Fick bara drygt en tusing, hade varit trevligare om det va förra årets som bestod av betydligt fler
    Jag fick 57.500:- i restskatt! *tråkigt rekord*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14