leson76 skrev 2008-06-05 15:16:11 följande:
Frågade häromdagen och fick svar från några väniga själar men frågar ändå igen, Ni som har storebror/storasyster på ståbräda, vad ar ni för skötväska? Får man plats med något i en sån där skip hop pronto eller skip hop saddle bag?
I saddlebagen klämmer jag ganska lätt ner; 2 blöjor och ett stort paket våtservetter, 2 stora barnmatsburkar, sked och haklapp, plånbok, nycklar och mobil (stor modell) plus lite annat småplock samt en vattenflaska i nätfickan på utsidan - mer plats än man tror

Lille Mammsen skrev 2008-06-05 15:58:11 följande:
*Puff* *Puff* Frågar ingen OM Bugaboos skötväsk lock endast finns i fleece???
Om det är samma väska till Bee så är deras lock i canvas väl??? Kolla på Kidz hemsida

Ettis78 skrev 2008-06-05 16:06:27 följande:
HejEftersom ni är några stycken som verkar ha ståbräda till er bugaboo så hoppas jag att ni kan berätta för mig vilket märke som ni rekommenderar. Det verkar som att BuggyBoard och Bugaboos egen är de två vanligaste alternativen. Vilka fördelar/nackdelar? Vissa verkar tycka att BB egen är för lång så man inte kan gå bakom (om man har liggdelen). Kan man fälla upp båda två när de inte används. Tacksam för svar. Ska köpa ståbräda i helgen!
Har bägge för tinytotstolen´s skull men föredrar buggyboarden för man kan gå bakom som en normal människa, plocka av och på den med ett sovande syskon i vagnen och upphängningen är liiiite bättre tycker jag...
Infinite Joy skrev 2008-06-05 16:09:33 följande:
Jag har båda ståbrädorna nu, men har dessvärre inte provkört. Funderar på saddlebag. Var kunde man köpa de nu igen?
Har sett dem hos både kidzshop och pippilotta