• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    nica83 skrev 2008-06-05 23:35:40 följande:
    Ingen som vet??Måste upprepa min fråga, tror ingen svarade. Var mitt i trådbytet och det blev ju rätt rörigt...Någon som vet hur Sunshade (alltså det heltäckande solskyddet) till Bee funkar? Går den att fästa under den vanliga sufletten eller använder man bara sunshade?
    Kajsan har bild på det i sitt galleri, kolla där.  Man sätter det över vanliga sufflan
  • oOrosamarängerOo
    Dis skrev 2008-06-06 00:12:24 följande:
    Ni som har Bee. Hur skyddar ni barnet i solen? Han vill inte ha sufletten neddragen (vill ha fri sikt) så det funkar inte. Funderat på solskyddet, men då blir de ju helt instängda? Funkar det med vakna barn som sitter upp och vill titta runt?Såg en Bee på som hade en typ av svart suflettförlängare (Bees egna suflett skymmer sikten) Vad kan det ha varit för solskydd?
    Tror nog att parasollen funkar bäst, du behöver ju inte sätta den så den lixom täcker hela utsikten eller för nära sittdelen, då är det ju mycket öppnare och fri utsikt Jag har vanliga buggaparasollet på been.
  • oOrosamarängerOo

Har är kajsans coola larv syns tydligt att sufflan sitter under

• oOrosamarängerOo
    martina78 skrev 2008-06-05 22:59:59 följande:
    Köpte en between förra veckan och med beconnected så hänger den perfekt får plats med MYCKET i den fast den inte känns sååå stor Har såklart bemine i samma färg Inga bilder ännu men kan fixa det imorrn om du vill
    Jaaa, vill oxå se vad jag väntar hem
  • oOrosamarängerOo
    mrsjling skrev 2008-06-05 21:53:37 följande:
    Konstigt! Varför har den flyttats nu då? Är alla vagn-trådar flyttade?
    Nä, dom jävlas Någon som inte har nåt liv har väl anmält och stört sig på att den ligger under barnvagnar, lixom tidigare gr den flyttats :-d Men om det står på "rätt" sätt enligt fl i ts., vilket det gör nu så kan den ligga under barnvagnar, så vet inte vad som hänt nuFundersam
  • oOrosamarängerOo
    Bopsan skrev 2008-06-05 20:42:02 följande:
    SooJuicy:Snyggt färgval, jag köpte likadan:)
    Jaså,hihi hoppas de är lika snyggo IRL
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-06-06 01:28:11 följande:
    Nä, dom jävlas Någon som inte har nåt liv har väl anmält och stört sig på att den ligger under barnvagnar, lixom tidigare gr den flyttats :-d Men om det står på "rätt" sätt enligt fl i ts., vilket det gör nu så kan den ligga under barnvagnar, så vet inte vad som hänt nu
    Oj, va många inlägg det blev på raken då *s*  De finns vissa som stört sig på att buggatråden typ alltid ligger övert under barnvagnar, skrivs ju så mycket så ligger ju nästa alltid bland första raderna och det har tydligen retat vissa
  • oOrosamarängerOo
    Bopsan skrev 2008-06-05 20:42:02 följande:
    SooJuicy:Snyggt färgval, jag köpte likadan:)
    SooJuicy skrev 2008-06-06 01:31:02 följande:
    Jaså,hihi hoppas de är lika snyggo IRL
    När skulle du få din förresten? Min va det två veckors leveranstid på.
  • Bopsan

Jag beställde ju från My little Star och det de har i lager skickas inom 7 dagar efter inbetalning. Så, jag gissar på nästa vecka:)

• Bopsan

My little star har fraktfritt förresten, kan vara bra att veta. Om man vill ha något tillbehör eller så.

Funderade lite på BeQuick, men eftersom jag nog ska köpa en Skip Hop saddlebag, så kanske den är onödig?????

BeMine är jättesöt och praktisk, men, hehe, min plånbok är nog för stor:)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14