• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Pistou

Hallå,
    Det var nog 12 eller 13 trådar sedan jag skrev i en Bugaboo-tråd, så min fråga har säkert kommit upp hundratals gånger redan.
    Vi har en Frog sedan sonen var liten. Sonen blir storebror nu i början på poktober och blir 3 i november) och jag undrar om ståbrädan är värd att investera i.

Jag har läst på olika internetforum att ståbrädan inte är så praktisk om man använder sig av liften, eftersom det inte blir så mycket plats över till barnet som står upp. Stämmer det?

Jag minns att vi använde liften tills sonen var åtminstone 5 månader gammal. Om jag inte kommer att kunna använda ståbrädan förrän vi byter till sittdelen (då sonen kommer att vara nästan 3,5 år) undrar jag om det är lönt att köpa ståbrädan alls.

Vad säger ni som har ståbrädan? Var den värd pengarna, eller helt onödig?

People don't care how much you know until they know how much you care.
  • trebarnsliv

Måste ju bara berätta att jag precis lagt en beställning på en sommarsuflett, kunda ju bara inte låta bli och dessutom var det extrapris på den Det blev en i gul fleece.

Blir det snyggt tror ni till sand bas?

• änglamamma
    loveliva skrev 2008-06-06 23:39:57 följande:
    När ungefär är det lagom att byta till sittdelen? Har inte haft bugga till de andra barnen (tyvärr) så jag har ingen erfarenhet. Min lilla är 4 mån nu, men har svårt att tänka mig henne i en sittdel då är ganska liten. Har ju fortfarande mycket utrymme för sina "flaxiga" rörelser Men om jag ska vara ärlig så längtar till sittdelen nu
    min lilla hon e 5 månader,,,, o jag fick hem min vagn vid 4 mån ungefär.-.. o jag hade liggdelen 3 dagar....sen bytte jag... hon e alldeles för nyfiken för att ligga... blev tokig... o sittdelen fungerar jättebra...förutom då hon e övertrött o skall böka sig till sömns.... får jättebra spjärn mot sittdelen med fötterna ju,,,, annara sitter hon jättebra...
  • änglamamma

någon som vet så att solskyddet från aussiest finest passar på cammen då??

• Mawe123

Vad har ni i vagnen nu under kalla/blåsiga sommarkvällar?

Min åkpåse är en 7 A.M så den är på tok för tjock, så jag måste införskaffa en tunn åkpåse för sommarhalvåret.

Ska jag köpa bugaboos egna eller en buggysnuggle, nån med erfarenhet?

William 000213, Lowe 070712
  • Ms Kanga

Nu är vi tillbaka där vi hör hemma under barnvagnar så att även de ännu inte frälsta kan hitta oss

• Duntoffla
    änglamamma skrev 2008-06-07 08:00:07 följande:
    någon som vet så att solskyddet från aussiest finest passar på cammen då??
    Jag har det solskyddet och det passar Cam. Inte supersnyggt men det fyller sin funktion
    Älskade Noel
  • Bopsan

Martina78:

Kollade i bildtråden. SNYGGT! Between ser precis lagom stor ut och hänger bra på buggan. Be mine var ju verkligen pricken över i:t.

• sara1981
    trebarnsliv skrev 2008-06-07 02:27:52 följande:
    Måste ju bara berätta att jag precis lagt en beställning på en sommarsuflett, kunda ju bara inte låta bli och dessutom var det extrapris på den Det blev en i gul fleece.Blir det snyggt tror ni till sand bas?
    Vart?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14