• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SmillaMilla
    bakabakalitenkaka skrev 2008-07-09 21:06:13 följande:
    grå/svart  bas och (just nu) grön marimekko suflett, men sufletten ändrar jag efter humör
    Hm ja det är ju det som är "problemet" med bugaboo. Jag tycker att båda väskorna var snygga men till en bugaboo som man ständigt ändrar färg på så skall man ha en enfärgad väska. Jag valde därför en grå/med röda inslag.
  • bakabakalitenkaka
    SmillaMilla skrev 2008-07-09 21:09:00 följande:
    Hm ja det är ju det som är "problemet" med bugaboo. Jag tycker att båda väskorna var snygga men till en bugaboo som man ständigt ändrar färg på så skall man ha en enfärgad väska. Jag valde därför en grå/med röda inslag.
    grå med rött, hmm. vilken är det??
    ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • Jeshk

har oxå bytt till sittdelen nu, han är ca 4 mån. Han trivs mycket bättre när han kan se ut å sen e det ju så lätt att fälla när han sa sova. Älskar min bugga Fast jag känner att jag vill ha en sunhood nu. en röööd, gul eller orange lajlajlaa Såg en orange idag så jag blev lite sugen. Är det nån som har sett sunhoodsen i canvas? Är dom fina?

• SmillaMilla
    bakabakalitenkaka skrev 2008-07-09 21:11:22 följande:
    grå med rött, hmm. vilken är det??
    Alltså skiphop
  • AnniPanni

Så nu är mitt chassi på väg till Babytrader och jag rullar pansarvagn *gaw*. Efter att ha rullat omkring med en Teutonia Delta ifrån typ -01 en halv dag så verkligen toksaknar jag min bugga . Teutonian är tung, otymplig, omöjlig att få på bussen utan ryggskott och ännu mer omöjlig att svänga med.
    Att folk kör omkring med sådana här frivilligt .

Em gillar inte heller att glida Teutonia så hon vägrade sova vilket gav en väääldigt övertrött bebis här nu på kvällen och tårarna bara sprutade. Känns som att det kommer att bli långa dagar nu tills nya chassit kommer... självklart är de ju snart bussstrejt igen så det kommer bli en massa långa promenader också *suck*. Hade zappen haft någonsom helst fjädring hade jag utan tvekan klickat fast bilstolen och kört med den istället.

• fröken ida

Bromsen på min bugga har blivit mycket slappare på bara några dagar. Nu får man minst dra till andra snäppet. Justerar man bromsen så tar det i någonstanns och det låter jättemycket. Jag har fått för mig att det inte är bara jag som har detta problemet. Jag har en kompis som klagade på samma sak. Vet nån hur man fixar till det?

Älskade Edvin
  • fröken ida

En fråga till... Ni som har amerikanska vagnar, har ni köpt åkpåsar där också eller hur funkar svenska åkpåsar med selen?

Älskade Edvin
  • Tullemi

Man får känslan av att Bugaboo har en del problem när man läser denna tråden. Det låter ju så där kul Men det kan ju inte vara alltför allvarligt eftersom alla samtidigt jublar över vagnen, hehe

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14