• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • miiillan

hej alla!!! snabb fråga bara... när kan man ändra till sittdelen på buggan? det är ganska tidigt har jag för mig...?

min lille kille är 3 månader imorgon och väldigt nyfiken av sig.. och stabil i kroppen!!

tacksam för svar! =)

• SmillaMilla
    miniliten08 skrev 2008-07-09 19:05:52 följande:
    Vad har ni för skötväskor till era buggor ? Min vagn borde komma i dagarna men har inte bäställt någon väska till, ville kolla lite med er som redan är insatta..för och nackdelar..vad bör jag tänka på ? Denna väska är jag lite sugen på men den kostar ju lite oxå..måste ju veta att den inte bara är snygg...www.bluebox.se/showinfo.asp 04
    Jag har en skiphop, gillar den skarpt.
  • SmillaMilla
    miiillan skrev 2008-07-09 19:06:04 följande:
    hej alla!!! snabb fråga bara... när kan man ändra till sittdelen på buggan? det är ganska tidigt har jag för mig...?min lille kille är 3 månader imorgon och väldigt nyfiken av sig.. och stabil i kroppen!!tacksam för svar! =)
    Vi bytte till sittdel också vid 3 månader men bytte sedan tillbaka till liggdelen igen. Så testa dig fram. Men vid 6 månader brukar man rekomendera. Kanske kan bulla upp med en kudde när han är vaken?
  • Ms Kanga
    miiillan skrev 2008-07-09 19:06:04 följande:
    hej alla!!! snabb fråga bara... när kan man ändra till sittdelen på buggan? det är ganska tidigt har jag för mig...?min lille kille är 3 månader imorgon och väldigt nyfiken av sig.. och stabil i kroppen!!tacksam för svar! =)
    vi bytte vid 4 månader, man kan byta tidigare om man vill eftersom Camens sittdel är formad som en babysitter och då använda liggläget eller villäget. Bebisen protesterar om det inte är bekvämt och då kan du byta tillbaka till liggdelen.
  • Ms Kanga
    Vad har ni för skötväskor till era buggor ? Min vagn borde komma i dagarna men har inte bäställt någon väska till, ville kolla lite med er som redan är insatta..för och nackdelar..vad bör jag tänka på ? Denna väska är jag lite sugen på men den kostar ju lite oxå..måste ju veta att den inte bara är snygg...www.bluebox.se/showinfo.asp 04
    Jag gillar JuJu Be-väskorna. Jag har Be mine, Be Small och Be Tween. Bra kvalité, många fack och fina mönster. När du köper skötväska undvik kardborr-stängning. Jag vet inte hur många strumpor jag förstört på den vassa kardborr-delen och så prasslar den när man öppnar så att bebisen vaknar (om man tex ska ta upp plånboken i affären och lilleman sover)
  • Tullemi
    JuJuBe BeAll i fega färgkombination svart/silver. Väskan är toppen, det är bara det att jag packar ner så jädra mycket . Funderar på att skaffa mig en BeTween oxå.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14