• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • AnniPanni

mallan brallan skrev 2008-07-09 14:44:55 följande:

Slå det här om ni kan da! Jag får in två uppfällda Bee´n OCH 4 matkassar i mitt bagage.Å det är inte SL-bussen jag syftar på.
    ha ha jag fick in både en helt uppfälld UJ med sittdel + Camen i bilen häromdagen och hade en _massa_ plats över
  • modestyclara

Vilka miljöbovar ni är allihop Världens största bilar så att ni ska slippa fälla ihop barnvagnarna. Ajja bajja...

• Carbon
    SmillaMilla skrev 2008-07-09 18:09:04 följande:
    Drar upp den vita delen som sitter vid hjulfjädringen. hjulet skall peka framåt.
    Ok, tack, lätt som en plätt ju!!
  • Tullemi

Halloj alla! Jag behöver en länk snabbt. Har totalt glömt namnet även om jag beställt där förut...gröthjärna. Iaf så heter den .mylitlestar. se typ....fast ändå inte. Beställde mina bagclips JuJuBe därifrån. Ringer det några klockor???

• Tullemi
    Tullemi skrev 2008-07-09 18:35:25 följande:
    Halloj alla! Jag behöver en länk snabbt. Har totalt glömt namnet även om jag beställt där förut...gröthjärna. Iaf så heter den .mylitlestar. se typ....fast ändå inte. Beställde mina bagclips JuJuBe därifrån. Ringer det några klockor???
    Hittade den. Hade ju bara stavat fel, hehe .....skämmigt ju
  • mammatill2härligavildar
    Tullemi skrev 2008-07-09 18:35:25 följande:
    Jag beställde min JuJu skötväska från www.mylittlestar.se så om det är det stället du menar var du på rätt spår=)
  • molly 81

Hallo.

Fick hem min buggaskötväska idag. Den är ju stor! Som ett hus. Tror bestämt jag får packar ner dottern med haha..

Men många bra fack att lägga både det ena och det andra i!Jag har en förmåga att samla på mig saker!

Var hänger ni era?! Om ni nu kör med buggaväskor. På clipsen från jujube?

Nu ska jag göra vid mig! Barnfri kväll, ska se Daniel Lemma! Så sambon får snällt passa Snuggles! Härligt!

Emma

• SmillaMilla
    Carbon skrev 2008-07-09 18:31:17 följande:
    Ok, tack, lätt som en plätt ju!!
    Vad bra. Lätt ja men svårt att förklara
  • miniliten08

Vad har ni för skötväskor till era buggor ? Min vagn borde komma i dagarna men har inte bäställt någon väska till, ville kolla lite med er som redan är insatta..för och nackdelar..vad bör jag tänka på ?
    Denna väska är jag lite sugen på men den kostar ju lite oxå..måste ju veta att den inte bara är snygg...www.bluebox.se/showinfo.asp

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14