• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mamma på vift

Alltså är det bara min lilla groda som sitter som en hösäck i sittdelen?? Han blir jätte arg när han sjunker ihop och då får man sätta honom upp igen och efter 5 minuter så sitter han som en hösäck igen Fundersam Tycker att alla säger att deras barn sitter så bra i cameleon men det gör inte Max...kanske är det fel på mitt barn Förvånad Några tips om hur jag ska göra för att han inte ska glida ner o sitta knasigt??

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Jeshk

hahaha, som en hösäck! Det var roligt *fniss*. Nä, jag är inne på mitt andra barn i vår Cam och jag har aldrig upplevt att de sitter som hösäckar. Du kanske ska börja med att ha vagnen i halvsittläget så han kan ha tyngkraften neråt mot ryggen mera

• bennysson

men vad nu? finns inte åkpåsen i svart??? buhuu..

frågade detta förut men hittar inte svaret nu och kommer inte ihåg...

skillnaden på frog åkpåse och "vanlig"?
    har en gecko... funkar båda?

• mamma på vift
    Jeshk skrev 2008-07-10 09:49:44 följande:
    hahaha, som en hösäck! Det var roligt *fniss*. Nä, jag är inne på mitt andra barn i vår Cam och jag har aldrig upplevt att de sitter som hösäckar. Du kanske ska börja med att ha vagnen i halvsittläget så han kan ha tyngkraften neråt mot ryggen mera
    Hm ja i halvsitt så sitter han ju bra...men han vill ju inte sitta så utan sitta rakt upp och titta sig omkring...han är snart 11 månader. Om man har honom i halvsittande så tar han tag i bygeln och drar sig upp Men han kanske är för liten för det fulla sittläget??
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Tejja

Tänkte bara tipsa om att Marimekko-butiken i Sthlm har rea nu. Till er som syr sufletter alltså.

• minhalva

Tejja

Hur mycket är rean på, vet du?Var i sthlm?

• minhalva

Ni som syr egna suffletter, använder ni dem på vintern?Är det inte kallt ¨med dem?

• imsa

hrm, synd att jag bor sisådär 80 mil ifrån.
    vill ha röd unikko vaxduk att sy tripp trapp dyna med.

Tejja skrev 2008-07-10 09:56:45 följande:
    Tänkte bara tipsa om att Marimekko-butiken i Sthlm har rea nu. Till er som syr sufletter alltså.
    ♥ nu är hon här ♥
  • Lille Mammsen
    Nikas skrev 2008-07-10 07:42:46 följande:
    Förresten så menade jag såklart inte åt sufflettens håll utan åt de stora hjulens håll... suck...NU har jag dessutom fotat vagnen och lagt i mina bilder, känner mig knäpp för det syns ju knappt på bilden, men det SYNS.
    Min lutar ner med ca 2cm mer ner vid suffletten & fått info att det skall dom EJ göra! Men lutar den mer ner vid fotändan så är det bra...dvs bättre för bebis då det ej är bra om för mycket blod rinner mot huvudet...lite dålig på att förklara men typ min bebis får mer blod i huvudet en va din skulle få!
  • Kajsan
    minhalva skrev 2008-07-10 10:02:28 följande:
    Ni som syr egna suffletter, använder ni dem på vintern?Är det inte kallt ¨med dem?
    Kallt?Varför då?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14