• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Natural

Min vita suflett har fått en fläck och behöver tvättas, det jag undrar är hur mycket tvättmedel man ska ha? är det bara pytte pytte lite? Brukar så lätt överdosera

• modestyclara
    Natural skrev 2008-07-11 16:09:31 följande:
    Hur vet man om man har skruvar eller pluggar på sitt chassi?Har hört att BT byter ut defekta chassin med pluggar vid snäppfästerna istället för skruvar, men borde då inte alla få dessa pluggar då?
    skruvarna är stjärnskruvar vill jag minnas och pluggarna är poppnitar.
  • Carbon
    Carbon skrev 2008-07-11 14:04:48 följande:
    Vi har ett uvskydd till våran bugga, MEN det har gått flera maskor i tyget (nätet)!! Tjejen är bara tre veckor så vi har ju inte använt det speciellt mycket! Någon mera som har fått maskor i sitt?Det måste väl ändå vara reklamation på det?
    Puffar igen. Ingen som har "mask problem" med sitt uv-skydd?
  • Stormis
    Carbon skrev 2008-07-11 19:25:29 följande:
    Puffar igen. Ingen som har "mask problem" med sitt uv-skydd?
    Jag har ett uv-nät till Been och det hade en maska redan när jag kom hem med det från affären. Måste ha fått det vid demon i affären. Men det var inga problem att reklamera. Fick ett nytt på stört, men jag antar att det kommer att få maskor framöver också... Fast då har iaf JAG orsakat dem, inte expediten. Fast ändå, så skall det väl inte vara.
  • Kimono
    Natural skrev 2008-07-11 16:53:06 följande:
    Finns det lösa muffar att köpa till selen?
    Jag beställde lösa axelkuddar(bugaboos egna) från Toddler, tror att de kostade 99:-
  • madebyinferno

Har hjälpt 3Aug att lägga in bilder i bildtråden
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • RååSa BuBBlan

Halloj!

Funderar på att byta min cam mot en Bee, stumpan e 2 i Nov å känner att jag vill ha en mindre vagn att ha i typ bil eller så..

Nackdelar med Bee och även fördelar önskas

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-07-11 21:45:41 följande:
    Halloj!Funderar på att byta min cam mot en Bee, stumpan e 2 i Nov å känner att jag vill ha en mindre vagn att ha i typ bil eller så.. Nackdelar med Bee och även fördelar önskas
    Fördelar: Den är snygg och liten, tar ingen plats.
    Nackdelar: Selen är från helvetet, den är för liten att sitta i för barn över 1,5 år typ och den är inte så mjuk och skön att köra som camen.
    Jag skulle inte byta ut camen mot Been.
  • Lourdes
    Angelinah skrev 2008-07-11 21:45:41 följande:
    Halloj!Funderar på att byta min cam mot en Bee, stumpan e 2 i Nov å känner att jag vill ha en mindre vagn att ha i typ bil eller så.. Nackdelar med Bee och även fördelar önskas
    I love my Bee. Har sålt min cam och har inte saknat den en sekund!
    Fördelar är alla, lätt körd, liten, lätt att fälla. Nackdelar hmm, skulle vara att det skumpar lite mycket på kullersten och att det är jobbigt att vända sitsen..
  • RååSa BuBBlan
    Kajsan skrev 2008-07-11 21:48:14 följande:
    Fördelar: Den är snygg och liten, tar ingen plats.Nackdelar: Selen är från helvetet, den är för liten att sitta i för barn över 1,5 år typ och den är inte så mjuk och skön att köra som camen.Jag skulle inte byta ut camen mot Been.
    Ihhh... Är den så illa? Ledsen
    Lourdes skrev 2008-07-11 21:48:49 följande:
    Hm.. hur gammal e din son/dotter?  Min skrutta blir ju 2 i Nov å den ska funka med vinterkläder och en ev åkpåse vid behov, men mest för att ligga i bilen och vid sem resa
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14