• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 21:59:46 följande:
    Ha ha ha E du här åxå Nä, just nu står det 3 cam i hallen här o de känns lite väl va Behöver en liiiten behändig vagn som comp känner jag, men vet inte vilken, men nu har jag en som vill byta min cam 06 mot en beg bee.. Tvekar lite dock...
    Ja jag är lite överallt

3 cam? Förvånad Vart har du fått tag i alla dem? Hade du inte 2 nyss
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • Lourdes
    Angelinah skrev 2008-07-11 21:59:46 följande:
    Ha ha ha E du här åxå Nä, just nu står det 3 cam i hallen här o de känns lite väl va Behöver en liiiten behändig vagn som comp känner jag, men vet inte vilken, men nu har jag en som vill byta min cam 06 mot en beg bee.. Tvekar lite dock...
    3st, har du köpt en till???
  • Lourdes
    Angelinah skrev 2008-07-11 22:01:52 följande:
    Ok.. Ida e INTE stor för sin ålder alls, hon borde få plats i den över vintern då tycker man Hur upplever du selen? Funkar den för större barn? Ida MÅSTE ha sele annars blir jag ett barn kort garanterat
    Jag tycker också selen kan vara lite jobbigt ibland men det finn gott om plats kvar, jag brukar spänna ut den på max så är det lättare att knäppa...
  • RååSa BuBBlan
    stjärnljus skrev 2008-07-11 22:02:06 följande:
    Nj...man måste nog checka in den. Har aldrig flygit med min Bee.Jo, selet är konstigt. Tvinnar sig och är obekvämt.
    Hm.. då e den kanske inte rätt ändå, attans!! snygg e den.. riktigt snygg..
    loveliva skrev 2008-07-11 22:02:41 följande:
    Ja jag är lite överallt 3 cam?  Vart har du fått tag i alla dem? Hade du inte 2 nyss
    ja du.. Bugaboo ska väl hämta den ena av dem snart, men det verkar dröja läääänge, så jag kör hela 3 stycken just nu
    Lourdes skrev 2008-07-11 22:03:10 följande:
    nä nä.. vill absolut bli av med en, men det går inte fort Fundersam väntar på pick up men det lär väl bli efter sommarn eller så om jag tror rätt..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-11 22:06:43 följande:
    nä nä.. vill absolut bli av med en, men det går inte fort  väntar på pick up men det lär väl bli efter sommarn eller så om jag tror rätt..
    Ahaaa då förstår jag!
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-07-11 21:48:14 följande:
    Fördelar: Den är snygg och liten, tar ingen plats.Nackdelar: Selen är från helvetet, den är för liten att sitta i för barn över 1,5 år typ och den är inte så mjuk och skön att köra som camen.Jag skulle inte byta ut camen mot Been.
    Har du inte fått till det med selena alls:( Varför går du inte in hos typ barnbutiken eller nån och ber dem visa eller ser om det är nåt fel på dina selen, för går att dra ut dem så mycket så vuxenlår får plats. Min 3-åring åker jättebra i den och når inte upp till suflettkanten, han är normal lång.
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-07-11 23:10:19 följande:
    Har du inte fått till det med selena alls:( Varför går du inte in hos typ barnbutiken eller nån och ber dem visa eller ser om det är nåt fel på dina selen, för går att dra ut dem så mycket så vuxenlår får plats. Min 3-åring åker jättebra i den och når inte upp till suflettkanten, han är normal lång.
    Nää, jag får inte till det.
    Men tack för dina snygga förklaringar ivarjefall
    Jag får ta det nästa vecka, be nån butik hjälpa mig.
    Här går det inte att få ut selen alls åt nåt håll.
    Är för litet för enbäbis, både axel och midjeremmarna.
  • madebyinferno
    Kajsan skrev 2008-07-11 23:22:59 följande:
    Nää, jag får inte till det.Men tack för dina snygga förklaringar ivarjefall Jag får ta det nästa vecka, be nån butik hjälpa mig.Här går det inte att få ut selen alls åt nåt håll.Är för litet för enbäbis, både axel och midjeremmarna.
    Verkar ju mystiskt att de är så korta... Har du dragit ut dem så det står ett streck på "lårbandet"??? Och sen dragit ut de, till max vid axelmuffarna??? För då borde ju barnet få gott om plats.....

Förresten, har ändrat mitt alias så ni vet och inte blir förvirrade
    Milliam 0011, Linnéa 0509, Elias 0707 och bebis -09 ???
  • Natural
    modestyclara skrev 2008-07-11 19:05:44 följande:
    skruvarna är stjärnskruvar vill jag minnas och pluggarna är poppnitar.
    Ska ta och kolla på min bugga då vad jag har, men jag tror jag har stjärnor. Attans också, skall jag vara beredd på att det kommer paja så småningom då eller?
  • Natural
    modestyclara skrev 2008-07-11 19:05:44 följande:
    skruvarna är stjärnskruvar vill jag minnas och pluggarna är poppnitar.
    Ska ta och kolla på min bugga då vad jag har, men jag tror jag har stjärnor. Attans också, skall jag vara beredd på att det kommer paja så småningom då eller?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14