• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • MGn

Nu ska jag pimpa min vagn lite.. har hittat ett supersnyggt tyg, ska ha detta till suflett, samt till bygeln. Blir det för mycket att ha de på påslakan också, dvs tyget nertill o vitt upptill o baksida?

Finns de något mer att pimpa? Vill göra så mycket med vagnen, gillar att vara udda ;)

• oOrosamarängerOo

Hahaha, kors i taket! Min man sitter o läser mama i köket och kommenterar allt nonstop, har brio gjort en kopia på buggen nu, va ful, vilka fula detaljer! Ser ju ut som den där billiga fula bugaboo kopian ( han menar city elite)
    Tror det är en brio joy han fick syn på

• oOrosamarängerOo
    bulankulan skrev 2008-07-19 11:26:47 följande:
    Hej hej,är lite dålig på buggor men jah lyckades knipa till mig en Frog för 3.500:- då fick jag åkpåse,parasoll,mygg och regnskydd och en transportväska också...Var detta ett bra köp eller är jag helt ute å cyklar??
    Superduper pris!! och med en transportbag oxå, jättebra pris du fått.
  • Lilaa

Hur tycker ni jag ska bädda i hårdliften i buggan i höst till en nyfödd? jag saknar topplocket och jag vill att det ska se fint ut och vara bra för bebisen.

• oOrosamarängerOo

Jag har beställt en buggysnuggle angora/velvet,  nån som har en sån eller i latte till buggen? Såg så mysig ut och behöver en till åkpåse juCool hade svårt att bestämma vilken färg, men landade på rosa

• FinalFantasy
    SooJuicy skrev 2008-07-19 13:57:14 följande:
    Jag har beställt en buggysnuggle angora/velvet,  nån som har en sån eller i latte till buggen? Såg så mysig ut och behöver en till åkpåse ju hade svårt att bestämma vilken färg, men landade på rosa
    har du bild ?
  • FinalFantasy
    SooJuicy skrev 2008-07-19 14:56:25 följande:
    Nope, beställde igår så har ju inte fått den än Men är en sånhär: images.google.se/images&q=buggysnuggle%... Är det inte byggaboo som är i farten igen under ett nytt namn och företag www.blocket.se/vi/16850475.htm
    hahaha vilken fuling.. chassit såg.. av ut

åh mysig den såg ut *kliar i vill ha finger*
  • Micjah
    SooJuicy skrev 2008-07-19 14:56:25 följande:
    Nope, beställde igår så har ju inte fått den än Men är en sånhär: images.google.se/images&q=buggysnuggle%...
    Är det inte byggaboo som är i farten igen under ett nytt namn och företag www.blocket.se/vi/16850475.htm
    Jo men jisses...han/hon fortsätter.
    Undrar om den vagnen verkligen existerar..
    Skulle vara väldigt roande att se den live
  • mammatill2härligavildar

Måste fråga er experter en grej. När man tagit av liften från chassit och ställer den på golvet är ju plupparna som man sätter på chassit ivägen för att liften ska stå plant. Men i bruksanvisningen står nåt om att man ska ställa liften plant när den är på golvet, om jag inte minns fel.
    Är det nåt jag missat??? Tänkte om det är nåt man kan ta av så det blir plant när man har liften på golvet????

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14