• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen

PS ser nu va klockan är snacka om att man e pucko som kommer på detta nu...några timmar innan man ska typ packa bilen JaJa...må så gott här i tråden nu i 1vecka.....kommer sakna datan

• slma

ang hängiga sommarsufletter, har också en amerikansk (har även två väninnor som har amerika köpta sommarsufletter) "suffla", den hänger också, även mina väninnors. Helt konstigt, vi vet inte varför, min har blivit lite bättre faktiskt, men hängig är den. Är det ett summarsuflett syndrom eller ett amerikansk sommarsuflettsyndrom? jag vet inte...

• Mawe123

Åh så skönt, nu äntligen kan jag lägga min chassi reklamation med babytrader bakom mig!

Mitt nya chassi har kommit och det har tillverkningsdatum jun 2008 och fungerar perfekt än så länge!

Igår fick jag dessutom min kompensationsgåva från bugaboo!!

William 000213, Lowe 070712
  • Senap
    Mawe123 skrev 2008-07-19 09:45:35 följande:
    Åh så skönt, nu äntligen kan jag lägga min chassi reklamation med babytrader bakom mig!Mitt nya chassi har kommit och det har tillverkningsdatum jun 2008 och fungerar perfekt än så länge!Igår fick jag dessutom min kompensationsgåva från bugaboo!!
    Vaddå vaddå?
    *nyfiken*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • oOrosamarängerOo
    slma skrev 2008-07-19 09:22:59 följande:
    ang hängiga sommarsufletter, har också en amerikansk (har även två väninnor som har amerika köpta sommarsufletter) "suffla", den hänger också, även mina väninnors. Helt konstigt, vi vet inte varför, min har blivit lite bättre faktiskt, men hängig är den. Är det ett summarsuflett syndrom eller ett amerikansk sommarsuflettsyndrom? jag vet inte...
    Mina sitter helt slätt, är köpta här, ena i Sverige andra i Englang i think. Är det amerikanska större i tyget eller?
  • oOrosamarängerOo
    Mary Cherry skrev 2008-07-18 22:47:43 följande:
    Nu har jag fått min bruna sommarsuflett från Neiman Marcus, men den sitter inte så bra. Den är helt pösig längst bak, nätet bara hänger. Nån som har nån aning om vad det kan vara som inte stämmer?
    Bild??
  • Mawe123
    Shoegirl skrev 2008-07-19 09:54:46 följande:
    Vaddå vaddå?*nyfiken*
    Jag fick välja ett tillbehör till vagnen som de skickade helt kostnadsfritt.
    William 000213, Lowe 070712
  • Linda Al
    Mawe123 skrev 2008-07-19 10:05:19 följande:
    Jag fick välja ett tillbehör till vagnen som de skickade helt kostnadsfritt.
    Va? Var reklamerade du vagnen? Hos Bugaboo direkt eller? Jag vill ju också ha tillbehör...
    Det är här man ska skriva nåt fyndigt och genomtänkt, va?
  • bulankulan

Hej hej,är lite dålig på buggor men jah lyckades knipa till mig en Frog för 3.500:- då fick jag åkpåse,parasoll,mygg och regnskydd och en transportväska också...Var detta ett bra köp eller är jag helt ute å cyklar??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14