• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mountainleaf
    SooJuicy skrev 2008-07-18 14:38:47 följande:
    Men fy va dåligt måste ju hon vetat låter det som när den havererar hela tiden.Men vad den är köpt borde ju inte spela roll, är ju en reklamation som bugaboo borde ta direkt själva, verkar ju va ett allmänt problem. Fick en inbox nyss om en annan som oxå har samma bromsproblem och flera andra här i tråden som oxå har det ju.
    Jag har också problem med bromsen på min Bee:( Ska nog gå in på butiken och fråga vad man kan göra...
  • RååSa BuBBlan

Å hon jag böt med svarade!! Hon vill absolut hjälpa till eller låta bytet gå tillbaka   Då va hon så reko som jag tyckte hon såg ut ändå!! *glad*

Hoppas nu det går att hon reklamerar, får se vad de säger.. Eller ska man byta tillbaka? Gillar ju Been annars liksom, men bromsen måste funka!!  Hur hade ni gjort?

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Helena S

Angelinah: Vad bra att hon hörde av sig!
    Jag vet tyvärr inte vad dom gjorde med min vagn, för den lagades på deras verkstad medans jag gick runt i butiken!

Beroende på hur gammalt barnet är hade jag behållt been! Jag tycker been är perfekt för min 2 åring men för min 10-månaders tycker jag cameleon är bättre (bla för att hon sitter bättre i den).

• RååSa BuBBlan
    Helena S skrev 2008-07-18 20:30:22 följande:
    Angelinah: Vad bra att hon hörde av sig! Jag vet tyvärr inte vad dom gjorde med min vagn, för den lagades på deras verkstad medans jag gick runt i butiken! Beroende på hur gammalt barnet är hade jag behållt been! Jag tycker been är perfekt för min 2 åring men för min 10-månaders tycker jag cameleon är bättre (bla för att hon sitter bättre i den).
    Ja, jag blev så glad när jag såg hennes inbox meddelande, hon verkade så reko och ärlig när jag träffade henne, skönt man hade rätt

Min stumpa fyller 2 i November och jag gillar ju been, den är perfekt som andra vagn åt oss, har ju en cam åxå.. Liksom bättre med en Bee och en Cam än två cam, men den måste ju fungera åxå.. Nu vågar jag ju inte använda den alls

Kanske det blir bökigt för både mig och henne med reklamation via henne så att säga, vi måste ju greja massor mellan oss två kanske en lååång period, tror inte varken hon eller jag har lust med det egentligen, å iom att hon bor i Italien så är det ju ännu svårare..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • milimina
    chokladmamma skrev 2008-07-18 18:55:53 följande:
    Hej, jag bor i Västerås och ska köpa en bugga cameleon. Nu är frågan om det är bäst för mig att köpa hos babytrader eller i butik (örebro, Våra små). Skiljer ju lite i pris men om man bortser från det, är det värt att köpa direkt i butik? Har de bra service på våra små? Tänker främst på alla problem som varit med chassin...
    våra små har jättebra service! vi har inte ens köpt vår cam där eftersom vi inte bodde här då, men de har ändå hjälpt till med reklamationsärende när ena suflettfästet sprack.

barnbutiken på karlavägen där vi köpte vår har jag INGET gott att säga om! usel service när man väl betalt och hämtat sina varor

med facit i hand hade jag hellre sparat några tusen och köpt vår cam via babytrader. vill du ändå ha säkerheten med butik i sverige så kan jag verkligen rekommendera våra små!!
  • Milliemolly

vad fick ni för tillbehör till Been?

Vi fick bara regnskydd...........köper man insektsnätet löst?

• Stormis
    Milliemolly skrev 2008-07-18 21:59:25 följande:
    vad fick ni för tillbehör till Been? Vi fick bara regnskydd...........köper man insektsnätet löst?
    Bara renskydd ingår. Till Bee säljs UV- och myggnät (315 kr) som samma. Så om man bara vill ha ett myggnät blir det billigare att köpa ett löst "universalt".
  • Emmsan
    Angelinah skrev 2008-07-18 20:35:19 följande:
    Ja, jag blev så glad när jag såg hennes inbox meddelande, hon verkade så reko och ärlig när jag träffade henne, skönt man hade rätt Min stumpa fyller 2 i November och jag gillar ju been, den är perfekt som andra vagn åt oss, har ju en cam åxå.. Liksom bättre med en Bee och en Cam än två cam, men den måste ju fungera åxå.. Nu vågar jag ju inte använda den alls Kanske det blir bökigt för både mig och henne med reklamation via henne så att säga, vi måste ju greja massor mellan oss två kanske en lååång period, tror inte varken hon eller jag har lust med det egentligen, å iom att hon bor i Italien så är det ju ännu svårare..

men liksom hur gick bytet till? var är hon nu med din cam?

jag hade för enkelhetens skull bytt tillbaka.. sålt din cam o köpt en ny bee

• Mary Cherry

Nu har jag fått min bruna sommarsuflett från Neiman Marcus, men den sitter inte så bra. Den är helt pösig längst bak, nätet bara hänger. Nån som har nån aning om vad det kan vara som inte stämmer?

• Lille Mammsen
    Försöker mig på att fälla ihop min gecko....har aldrig provat att fälla ihop en Bugaboo tidigare Tänkte ta med den åland imorron! Få se om jag får till det....annars få den snällt stanna hemma
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14